Ebaystä (UK) M.2 USB3 kotelo läppäristä poisvaihdetulle 128GB SATA läpyskälle. 8,47€ postilaatikkoon tuotuna. Siirtonopeus USB3-hubin läpi n. 200MB/sek. Liekö kuormasta pudonneita.
Oli pakko ostaa, kun oli myynnissä karvan vajaa 900 €. Mulla on ennestään X-E1, X-E2s ja X-Pro2. Lähinnä kaipasin kääntyvää takanäyttöä ja runkovakainta. Saattaa olla hyvä kaveri X-Pro2:n kanssa.Tuon X-E1:n voisin myydä, vaikka ei siitä enää paljoa saa. Tilasin Englannista myös parilla kympillä siihen L-kiskon. X-Pro2:ssa ja X-E2s:ssä on kummassakin L-kisko kahvalla.Ehdottomia jalustan kanssa, mulla aina kiinni rungossa. Kapa
Ehkä siten että verkko on kiinnitetty kahteen rimaan ja lyhyen sivun irtonaiset rimat kiinnittyvät pieneen jännitykseen pitkien rimojen väliin + ehkä sokkina toimivin nauloin tms.
Minä olen ostanut noita valmiina: Siebdruckrahmen. Alumiinikehikko, johon on pingotettu huolellisesti ohut verkko. Siis silkkipainokehyksiä. Maksavat jotain 30 eur luokkaa kpl Saksasta. Laadukkaita.
Ostin pitkästä aikaa ykköstietokoneesehen hiiren, kun pitäis käyttää DaVinchi Resolve 16 ohjelmaa, kuvittelin sen olevan jotenkin hyvä......patskat....jatkan Wacomilla niinkuin tähänkin asti.
Eiks se siis ollut hyvä? Mikä mättäs? Itsellä nyt vain Adobea käytössä (Premiere Pro Wacomien piirtopöydillä) ja ajatellut taas lipsahtaa kokeilemaan muita... Tota da vinciä harkinnut monta kertaa mutta tähän asti jäänyt.
Siisjoo- kyllä DaVinchi on hyvä, ja hiirikin on hyvä mutta kun on yli 10 vuotta käyttänyt pelkkää piirtopöytää ykköskoneella niin hiiri tuntuu köppääseltä. Ei oikein sovi käteen. Jokunen toiminto kuitenkin toimii hiirellä kynää paremmin, niin pitää kattella kuinka käy. Ekan kerran löysin järkevää käyttöä piirtopöydän napeille. Davinchi Resolve 16 on hyvä ja vielä ilmainen, vähän monimutkainen joten aikaa sen kesyttämiseen menee. Tähän asti oon käyttänyt Magix Movie Edit Pro Plussaa, näppärä juttu mutta värinhallinta ei oo lähimainkaan Davinchin tasoa.
Hmm... en niin tiedä. Käytettyjä, tottakait. Proxxon pd 230/e ja saman merkin jyrsin, ns. täydellinen työstökeskus. Numeroa en siihe löytänyt ( Sorvaustyökalut netistä | Toimitukset ympäri Suomen ). Koskaan arvostanut merkkiä, mutta ei kannattanut hirveesti vältellä, kun hinta oli sopiva.
No niin, näppärän kokoisia koneita. Sopinevat hyvin erilaisten pehmeiden materiaalien työstämiseen ja hinnatkin ovat harrastajaystävällisiä.
Pyykinpesukone. Oikein kivijalkakaupasta. Huono ostoskokemus, mutta onpahan uusi pyykinpesukone. Tiistaina. Kotiinkuljetettuna (suuri kodinkone, iltalisä).