Niin, aika monet myyjät tekevät niin, että ilmoituksen otsikossa tai ingressissä tulee"near Exc." tai peräti "Exc" ja sitten varsinaisessa leipätekstissä sitten on selostettu joskus aivan oleelliset viat. Usein ne kyllä on sitten valokuvattukin. Myyjän logiikka ilmaisesti menee niin, että tuolla "near Exc." houkutellaan ostaja katsomaan ilmoitusta. Sitten useimmiten ne viat kuitenkin kerrotaan aivan rehellisesti. Toisin sanoen jos vain lukee tuon "Exc." eikä katso kuvia eikä lue pitemälle, jää kyllä väärään käsitykseen tuotteen kunnosta. Että vähän omalla vastuullakin. Itse olen ostanut Japanista varmaan kymmeniä tuotteita, ei kertaakaan ole jäänyt oloa että nyt olisi tietoisesti huiputettu. Niin, ainakaan silloin jos tuon myyjän logiikan hyväksyy
Itse ajattelen että ekstratarkkana saa olla koska palautuksien suhteen on heikoilla johtuen tullimaksuista sekä postikuluista.
tuli ostettua Myyrmannin kirppikseltä SMC Pentax-M 2.8/28+1A filsu+ob,kotelo 10e ja Mirage tehoste filsu 3e hauska linssi,molemmat Made in Japan, minusta Japsit Ebayssa on hinnoitellu tuotteet mitä minä olen katsonut aina korkeimmalla hinnalla, joten en ole ostanut heiltä. Torium säteilystä sillähän parannettiin obiskan suoritus kykyä 60-70 luvulla,jos linssin väri on keltainen, luulen kyllä että että säteily on aika vähäistä,ellei hajoita lasia?toriumia on meilläkin maa-pohjassa ja tsernobyl vielä ruokki lisää sitä, kannattaa katsoa missä sienestää, torium korvattu lantaanilla mitähän haittoja siitä löytyy.
Thorium noissa opiskoissa ei ole kovin vaarallista, pahimmillaan voi tunnissa saada suunnilleen saman säteilyannoksen kuin yhdessä keuhoröntgenissä tai koko hammaskaluston röntgenissä. Kunhan nyt ei pidä niitä opiskoja nukkuessa tyynyn alla. Silmä kuitenkin on erityisherkkä säteilylle, iho kun jo pysäyttää alfat ja beetat. Luppina semmoista opiskaa ei pidä missään nimessä käyttää.
LUULEN, ehkä se ei ole tuulesta temmattu se säteily, minullakin on Glaukooma, tippoja silmiin, mutta en luovu muutamasta saastaisesta kakkulasta.
Kaikenlaista peruskamaa. Wistaan Fujinon 250/5,6 SF Fujinon, sellainen softfokus. Pitäisi olla terävä himmennettynä. Huppu tarkennukseen. Ei tarvinnut teettää, kun löytyi alle neljänkympin valmis Hongkongista. Filmiä, kehitettä ja kiinnitettä. Tiivistettä vanhan murentuneen tilalle. Aseöljyä siirtoa ja kallistuksia keventämään. Kapa
Softbox 80x80 ja 60x60. Taustakankaita tehnyt, heijastimia. Valojalustoja. Ym.ym. Lisääkin olisin ostanut mutta jotkut ostoilmoitukseeni vastanneet yksityisviestejä lähettäneet ja studiokamoja tarjonneet eivät ole lähettäneet kuvia tuotteista eivätkä hintoja, pyynnöistä huolimatta. Ilman niitä ei, valitettavasti, kauppoja voi tehdä. Kummalliseksi on kaupankäynti mennyt: Pitäiskö ostaa näkemättä ja hintoja tietämättä? Mutta nyt on taas salamaa, jatkuvaa valoa, sateenvarjoa jne... Mutta kiitos kuitenkin vastanneille ja hyvää kevättä!
16 A sulakkeita kun paineilmakompura ei tykännyt pyöriä kylmässä vaan poltti sulakkeet. Sitten 500 w työmaahalogeenin polttimon tilalle sopiva led-polttimo, jos se kelpais johonkin ettei kaikkia vanhoja valoja tarvitte heittää romukoppaan.