Jaa, vaikka sanottiin että on yksinkertainen korjata! Onko tuo mustunut paikka liitos vastuslangan päässä? Jos vastuslanka onkin ehjä, vai onko se todettu oikein? Tulee mieleen olisiko siinä DIY vastus eikä alkuperäinen ? Minkä kokoinen prässi on?
Mä kerran olen sen vastuksen jollakin tavalla korjannu. Kyllä se hetken kestää silleen mutta ei pitkään. Musta kohta on joku kohta. En tiedä mikä. Ehkä uus vika. Voin mä ton sulle lähettää postikuluja vastaan jos haluat korjata sen itelles. Joku 30x 40 ehkä on koko.....en muista enkä nyt jaksa mennä mittaamaan.
Ymmärrän. Se koko on 30x38. Ja laitoin vastuksen taas kuntoon Lada konstein rautalanka periaatteella kun sinne ai abikot mahdu väliin. Katsotaan kuinka monta kertaa se toimii. Olkoon nyt vielä tallessa. Jos ei kovin lämpimäksi lämmitä se kait toimii.
Ennen oli sentään kunnon isot tuikut "valaisemassa" eikä tarvittu edes akkuja kun oli dynamo hurruuttamassa vasten etukumia
LED-valo ja napadynamo on kyllä myös aika pätevä kombo, ei tarvitse huolehtia valon akun lataamisesta. Joissakin valoissa on vielä USB-liitin, jolla saa mobililaitteet ladattua, jos valo ei ole käytössä. Ei ole ikävä pullodynamoa ja 3 W hehkulamppua ei. Topi
Onhan nuokin kehittyny 30 harrastusvuoden aikana. Harmi vaan kun oma kehitys menee toiseen suuntaan Nyt illalla jo parempi keli. Kuivalla pikitiellä riitti hyvin pieninkin teho...
Uusissa C-Maxeissa sen sijaan on aivan sairaan hyvät. Pasuunan lamppuja tulikin aina leikkisästi nimteltyä "saunalyhdyiksi", kun ei tiennyt muuta kuin mittarivaloista, ovatko ne päällä vai eivät
Tuollainen. Bessa R2. Löytyi iipeistä kohtuuhintaan vielä myyntipakkauksessa oleva näköjään käyttämätön tai miltei käyttämätön yksilö. Ensimmäinen filmi sisällä joten en vielä muuta osaa sanoa. Lasina on Jupitar 8 f2 50 mm. Kesään mennessä pitää säästää johonkin hyvään kolmeviitoseen, Color-Skopariin vaikka.