Kaikkien mint kameroiden äiti tuli saksasta . Nikon F 100 ja mb 15 kahva ja ylimääräinen tähyslasi. Tää on mulle kolmas F100, jokohan älyäisi pitää itsellä jos ei rahat lopu....tä?
Perjantaina tilasin Japanista ja tänä aamuna postityttö toi klo 9.30 objektiivin ovelle, en ollut vielä ehtinyt lähteä töihin...!
Hieno laukku. Itse en ole keksinyt tarvetta kameralaukulle kuin isossa formaatissa, jossa on oheiskamaa aika paljon. Katukuvaaja varsinkin pärjää hyvin ilman . t kimo
Tää eka ol huono-onninen . https://www.kameralaukku.com/filmikuvaus-f38/yashica-electro-35-gs-paristo-t119916#p834406 Tänään saapui tämä toinen, musta versio, nappuloiden kera. Suljin toimii lupaavammin ilman paristoa. Takakannen tiivisteet melko rispaantuneet. Tiivisteitä mulla kyllä on, jotta se ei mitään. Jännitys tiivistyy miten toimii virran kanssa. Tuosta "offer accepted" aiheesta tein sellaisen havainnon että kun katselee myyjien palautteita niin siellä näkyy tuo maininta että on mennyt halvemmalla kuin sanotaan. Kun avaa sen kohteen, ei ole mitään merkintää siitä.
Canon bg-e4. Ei osaa kuvata pienillä laitteilla, pitää olla sellainen, että voi kunnolla pitää kiinni... Vaikka laite olisi tarkoitettu vain fiilistelyyn... Niin joo, ja äidille läppäri ja älypuhelin, 77-vuotis-ja joululahjaksi.
Hasseliin lasinpala. Ihan kun se kympin kiinanlasi ei olisi riittänyt kun niin harvoin oon taas sillä kuvannut.