Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Onko tullut osteltua jotakin?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 4 Huhtikuu 2011.

1. Olli Knuuttila

Olli Knuuttila Well-Known Member

3 218
    405
    83
    Joo, siinähän on ne asennot 0, 1 ja 2. Nollallahan sitä tuli paljon käytettyä toki, mutta muistelen sen asennon 1 olleen kyllä käyttökelpoinen kun ei liikaa viljellyt. Se kakkonen oli kai jo ihan liian pehmeä muuhun kuin satunnaiseen käyttöön...

2. Keni

Keni Well-Known Member

6 383
    1 762
    113
    Linhof Master Technika Classic 4x5 ja Symmar-S 150/5.6.

3. kto

kto Well-Known Member

2 577
    102
    63
    No, nyt on jännät paikat!
    Istun pöydän ääressä, tuijotan ostamaani Leicaflexiä ja odottelen, että kuvausinto palaisi.
    Pitäsköhän sen oikein heilautaa? Vai tuntua jotenkin muuten?
    Vielä ei ole tapahtunut mitään, mutta ehkä jotain pientä väreilyä kuitenkin...
    Mutta jotain puuttuu... ainiin... filmi!
    Matka siis ostopalstalle!

Liitetyt tiedostot:

4. J.A.K.

J.A.K. Active Member

2 581
    22
    38
    Olen tuossa oman Leicaflexini kanssa odotellut intoa jo sen verran kauan että kone pitäisi viedä huoltoon.
    Erehdyin virittämään vitkan. Sen rasvat olivat kuitenkin niin jäykkiä että ei vieteri jaksanut vetää laukaisinta loppuun asti.

Jäi siis odotuslistalle edelleen se into.

5. Dr.Jalopeno

Dr.Jalopeno Well-Known Member

1 523
    345
    83
    Pari tylsää kamerajuttua, MkIV runko ja rode rycote pro mikki. Samsung Gear S2 classic. Kahdelle viimeiksi mainitulle kävi köpelösti jo ekana iltana kun könysin skeittilaudalla. Mikki meni tuusan paskaksi ja kelloon pieniä naarmuja :( Kellon naarmuja tuskin huomaa mut piti hakee uus mikki seur aamuna. Onneksi ei ollut vielä uusi runko käytössä...

Edit: Hjuva ja halba perusmikki moneen käyttöön. Oliskohan jo neljäs menossa. Yksikään tuhoutuminen ei ole ollut itse mikistä kiinni vaan käyttäjästä...

Liitetyt tiedostot:

6. Pan

Pan Well-Known Member

2 597
    1 304
    113
    Lennot ylihuomenna kaamokseen = Ivaloon kaamokseen. Uusi elämys.

7. Pelari

Pelari Active Member

947
    63
    28
    Fender Vibrolux Reverb -74

8. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Wau!
    Mulla on aikeena vaihtaa les paulini stratoon

9. Pelari

Pelari Active Member

947
    63
    28
    Minä sain Straton kaveriksi Hamer Newport Pron. Käsin tehty usalainen. Aivan loistava kitara. Kevyt ja ergonomialtaan paljon parempi kuin esim. 335.
    Toinen Fenderin vahvistin mulla on Princeton Amp -64.

10. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 680
    543
    113
    2 kpl Helios 44-2 objektiivia. Toinen 39 kierteellä. Nyt minulla on noita 3. Miksi? Hyvä kysymys.

Kapa

11. klaus

klaus Member

145
    1
    18
    Tosisiisti Nikon L35AF 30€

Liitetyt tiedostot:

12. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 411
    1 065
    113
    On siisti

13. Olli Knuuttila

3 218
    405
    83
    Pokkariksi aivan virheetön Nikon D3100 shutter count noin 3600 paino 500 g about satasella, noh... 120 €. Vähän aika pyöritelllyt tuota kädessäni, hyvä ostos. Tuossa kun on vaan yksi kiekko, niin mode aukon esivalinnalle, fn-painikkeeseen ISO-valinta, AE-L/AF-L painikkeeseen back button focus, hihnaksi hyvä rannelenkki ja hyvä käyttöpokkari on valmis...

(EDIT: Niin, objektiiviksi joko 35mm/1.8 tai 50mm/1.4 .)

14. Olli Knuuttila

3 218
    405
    83
    Niin, ja vähän aikaa sitten tällainen Slow-kello (24 h näyttö ja vain tuntiviisari)...

Keväisen infarktin jäljilltä on hidastaminen menossa, sivutoimisesta isännöinnistä olen päättänyt luopua, muutamia järjestöhommia jätetty, kalenteriajattelu fiksattu paljon löysemmäksi ja tuo kellokin rajoittamaan sitä, ettei tulisi rakennettua minuuttiaikatauluja.

Liitetyt tiedostot:

• slow.jpg
      slow.jpg
      Tiedostokoko:
      114,4 KB
      Katsottu:
      594
  15. RB

RB Well-Known Member

9 348
    1 238
    113
    Vanhaa Bemaria ollaan ostamassa, ihan tuntuu koeajon perusteella toimivan paremmin kuin oma S40, on kyllä huvittavia ihmisten reaktiot kun vanhoilla päivillä nuorisoautolla ajelee :relaxed:

16. Keni

Keni Well-Known Member

6 383
    1 762
    113
    Peugeot 308 Allure Edition. Ajettu vain 3000 km, eli esittelyauto. 1,2 litran moottori tuntuu hämmästyttävän pirteältä, mutta tätä tärkeämpi ominaisuus on polttoaineen kulutus maantieajossa 3,8 l / 100 km.

17. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 411
    1 065
    113
    1800-luvun lopun messinkirunkoinen obiska, en tiedä kuvaanko sillä. Kunhan ostin kun halvalla sain :)

18. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 411
    1 065
    113
    10 kpl Adox SCALA 160 BW 135/36 Fotoimpex

19. RB

RB Well-Known Member

9 348
    1 238
    113
    Vajaa 1000 eurolla tulostimen musteita. Niillä hetken tulosteloo.

20. Keni

Keni Well-Known Member

6 383
    1 762
    113
    Runsaalla sadalla eurolla tarvikkeita Linhof Präzisions-Systemtechnik GmbH:lta.
    Saksalaista tarkkuutta kommunikaatiossa.