Taas yhdet langattomat kuulokkeet. Boset tällä kertaa. Joku pitkäkyntinen vei vanhat puistonpenkiltä...
Re: Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Laulumikki Äänentallennin ulkoilmaan. Ihan vaan ettei harrastamattomat harrastukset lopu - ja voi mennä myäs musiikkilaite*unkkaus fooorumeille.
Kitaran ehostamista. Kannen ohennus, uusi lakkaus, tallaan uusi luu, uusi virityskoneisto, satulan luun kohottaminen, amatööripilkku. Kaikille perheenjäsenille lisää nastarenkaita pyöriin talveksi.
Yksi pikkunäyttö lisää kopteri / muuhun videokäyttöön. Päivitetty malli edellisestä. Parempi 5,8gHz DIV vastaanotin. 32 kanavaa. Parempi reso. Häikäisysuoja myös aikaisempaa parempi. Ei kuvassa... Löytyy myös HDMI in eli tätä voi käyttää myös monitorina järkkärillä videota kuvaillessa. Vaihdettava 1300mAh lipo akku mutta myös DC in jos ja kun toi oma ei riitä
Joo. Jos tommosen toisi maalle, kotka söisi sen heti. Siis maakotka. Tai susi, maalaissusi. Kyllähän perkele lentokoneilla on ennenkin pärjätty ilmakuvauksissa jotta työntäkää uudet keksintönne vaikka oravaan. :hankey:
Tää on taas niin tätä. Ei jakseta edes korttia kamerasta lukijaan laittaa. Mihin tää maailma on menossa. :cop:
Ei niin. Tuo kortti ainoastaan sen takia että pikku-jiipekit singahtaa tabletilta katsottaviksi. Kuvattavat ja niiden vanhemmat tykkää nähdä jotain jo kuvaustilanteessa. RAWit menee toiselle kortille ja vain niitä käytetään jatkossa. Meillä passikuvatkin tehdään RAW:ta
Jep, sainhan tässä joku aika sitten tältä maailmankansalaiselta palautetta, joten oletan että helvetinmoisessa metropolissa asustaa ja lelukin on hommattu.
Menin taas tilaamaan objektiivin. Muotokuvalasia Fujifilmiin. Jostain kaukaa Siperian arojen takaa on tulossa, maksoikin postikuluineen 36€. Helios 44-2 (58/2). Tuohon täytyy vielä hommata sovite ja maksaa alvit. On tämä harrastus kallista. Kapa
Tuli taas ostettua paperileikkuri. Oliskohan nyt hyvä ja näppäräkäyttöinen. Aikomus tehdä kuvia entistä enemmän itse, isoja ja suurempia määriä pieniä.
Oikeinko Venäjältä vai Alaskastako Mä olen välillä katsellut kun sieltä näyttää saavan jotain halvallakin. Muttei ole kantti riittänyt toistaiseksi.
Olympuksen 60mm f/2.8 makroputki tarttui matkaan kun makro rupesi kiinnostamaan ja cashback + Rajalan tarjoukset saivat hinnan tarpeeksi alas heräteostokseen. Loittorenkaat oli Kiinasta tilauksessa ja tulivat päivän myöhemmin tänään. Ei kyllä harmita yhtään objektiiviostos. Ihan kelvolliset nuo loittorenkaat 13€ hintaan vaikuttavat olevan, mutta onhan tuo huomattavasti helpompaa kun objektiivi tarkentaa 1:1-suurennoksesta äärettömään. Loittorenkailla meni vähän arpomiseksi että missä on tarkkaa ja taitaapa tuolla paremmat kuvatkin tulla.
Mun 135 softfocus-paluuprojekti etenee hyvin hitaasti, objektiivia ei ole vieläkään, mutta tänään tuli sitä varten jo Nikon-miehelle ensimmäinen Canon yli kahteenkymmeneen vuoteen, EOS 650, ensimmäinen EOS-kameramalli mitä on tehty. Pariston siihen kävin ostamassa, käänsin virran päälle ja pyörittelin sitä käsissäni. Muistin kyllä heti kaikki asiat tuosta rungosta, on tuollaisella niin monta tuhatta kuvaa 90-luvulla ottanut. Jumalauta että on hieno laite, vaikka vilkkuvaloja on kovin vähän.