Vs: Onko tullut osteltua jotakin? On noi mainostajat nopeita! Klikkasin Markun kellon kuvaa, ja saman tie ilmestyi kellomainos reunaan. Tuntuu ihan ..... no, en oikein tiedä miltä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Sitten kestääkin taas 2 viikkoa ennen kuin deitti-sivustojen mainokset palaavat
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 46mm etusuoja Kiinasta, kun kameraliike ei saanut sitä 4kk tilatuksi ;-)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Levyn päivitys 2TB -> 4TB. Tosin samalla lievä hidastus kun Seagate ei enää tarjoa sikanopeita 7200rpm -levyjä. Vaan tuskin eroa huomaa. Tilaa on taas
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Piti KVG:ta. Tuon kuvan mukaan opiska hinkkaa herkkään paikkaan = http://www.digitarvike.fi/blackrapid_rs-5_cargo
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Joo, sen saa kaupan päälle... (tosiasiassa markkinamies on kuvan ottaakseen asettanut tuon toisin kuin se käytössä asettuu...)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Olet Sinä vaan outo ilmestys, ei mitään logiikkaa mitä minä ymmärtäisin. Tässä Sinulle ja muille tuon kellon ostolinkki, toivottavasti helpottaa: https://www.amazon.co.uk/Seiko-Titanium-Nitride-Chronograph-SNAA30/dp/B001BMFBXC/280-9748387-4359040?ie=UTF8&dpID=51zGZSHkpaL&dpSrc=sims&preST=_AC_UL160_SR90%2C160_&refRID=13P0Y546BWKPA2G23R82&ref_=pd_sbs_241_12 Jos ei, niin kehottaisin keskittymään itseesi ja mielesi hallintaan ilman mitään vittuiluja Sinun olotilastasi täysin syyttömien suuntaan. Ystävällisin terveisin, Markku
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Varmasti ihan hyvä ajannäyttäjä, henkilökohtaisesti en oikein pidä noiden ulkonäöstä, mutta ne ovat makuasioita.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 2 polkupyörän pinnaa. Ja vaihdoin itse, kun eivät ehtineet pyörähuollossa odottaessa. Piti irrottaa vielä 2 lisäpinnaa, että sain uudet pujotettua paikalleen. Lopuksi säädin kireydet aluksi sormin samoiksi ja lopuksi pyörittämällä tarkkailin vanteen suoruutta ja vastapuolen pinnoja kiristämällä. Noin millin vanneheittoon riitti kärsivällisyys. En ole vielä testannut alamäkivauhdissa - alkaako viipottaa pyörä. Kaikkea sitä joutuu vanhuksena opettelemaan!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Puolaamiseen voi käyttää kätevästi apuvälineinä mm. valokuvausjalustoja ja niiden lisähärpäkkeitä. Sitten vaan pyörät pyörimään ja vastakiristys aina siinä kohtaa, missä ottaa kiinni...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Riippuu varmaankin ihan mihin tarkoitukseen kellon hankkii, jos tärkeintä on ajan katsominen kvartsikoneisto on paras vaihtoehto, jos tarkoitus taas on näyttää, että on varaa kalliiseen kelloon, silloin hankitaan mekaaninen sveitsiläinen. Huonoin vaihtoehto on jonkun vaatebrändin automaatti.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ei kun kyllä se huonoin on se vaatebrändin kvartsikello. Automaatti nyt on joka tapauksessa aina luokassaan hienoin koneisto, olipa halpa tai kallis. Itse katson aikani parin sadan automaatista, eikä minua haittaakaan kyllä jos joku katsoo että onpas pojalla varaa pitää kallista kelloa...😊
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Haha, mulla oli kolmen tonnin kultakvartsiomega, vähän tommonen tyylitön kun aijemmin nähty, joten myin se pois het. Tilalle Tissot Visodate. Kyl nyy on tyylivä! ja hintakin kymmenesosa -tai no, olisko 350e maksanu.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ne kvartsit edes toimi jotenkin, mutta automaattien toiminta oli ihan herrassa, jotkut toimi, yleensä ei.