Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mieli tekisi ja kokeeksi voisi tilata paketin, mutta hinta on sen verran kova (vielä), että ei mene harrastebudjettiin isommissa määrissä. Just ne tarjos sitä -20%, mutta silti 12$ laaka + tullit ja alvit. EDIT: Mut, jos jotain kimppatilausta syntyisi, niin olen mukana.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Teatterinmme kirppikseltä kolme fresua. En oikein tiedä oliko täs mitään järkee kun en edes tiedä mihinkä käytän. Jotakin kuvaus juttua aattelin mutta jäi osto hetkellä miettimättä loppuun asti juttu. Pitäis olla jalustat näille jne.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No mä pistin työvaloista jalat kahteen ja yhden kiinni hirteen. Saa kännykälläkin kuvattua studiokuvia. Katsotaan tuleeko käytettyä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Reissukäyttöön tollanen valmiuslaukku, vai miksi noita sanotaankaan. Kulkee mukavasti pienempi Nikoni runko siellä 24-70/2,8 suumin kanssa. Lowepro Toploader 50 ja jotain. Liisankadulta...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? On jo niin kesäistä ja huomenna perjantai. Google Playsta: Vintage Retro Camera + VHS Instaplace Pro InstaWeather Pro Ensin mainittu tekee kivaa, jos puhelimella katsoo. Jostain syystä jossain kohtaa pakkaus menee höpöksi. Varauksella kiva.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Omronin M4-1 verenpainemittari petti lopulta, oli pakko ostaa uusi, nyt joku M6 C tai jotain. Syön verenpainelääkkeitä, mutta nyt huippaa kun on pää ollut alhaalla, eli liian matala verenpaine, tai sitten helvetin korkea, mikä epätodennäköistä lääkkeiden käytön aikana. Olen laihtunut 95kg:sta 85kg:aan, eli oisko lääkitystä lievennettävä, no se selviää kun saan uuden mittarin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tavoistani poiketen hankin henkilökuvaukseen zoomin, vanhan Nikkor 80-200 2.8...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? joo, mulla on nyt tuollainen toista kertaa ja kokeillessa se taas hämmästytti,ihan niinkuin edelliselläkin kerralla. jotenkin sitä on vaan tottunut zoomeja vähän karttamaan, varmaan pitkälti ihan syyttä...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No nyt on tililläni paypal- maksun palautus myyjältä ... Parin kuukauden prosessi Vielä kun saan tullaus/ veromaksut takaisin niin olen omillani...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Jäätelö. Oli itse asiassa vaikea homma, on tuo sen verran kallista nykyisin palvelumuotoisena.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kai Sinä nyt kaiken itse tekevänä omistat jäätelökoneenkin, pieni investointi verrattuna kahvikoneisiisi?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? En. Vaimo omistaa. Mutta jos omistaa vaikka 6000e:n edestä kamerakamaa, tarkoittaako se että saman verran pitä voida investoida myös vaikka polkupyöriin? Onkos tämä sitä persulogiikkaa? Että kaikkeen saman verran? Sitä tasa-arvoa? Auto ja kalsarit saman hintaiset? ;-)