Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Se on aika pitkä pingaus. Laite ei välttämättä toimi kunnolla, jos kytkentäajat ovat noin pitkiä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? X-Pro2, nahkakainen suojalärpäke ja 3 klasia. Kiekkosetti cyclocrossariin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Hätävaroiksi Sigman 150-600 Contemporary. Ihan toimivaksi on ensimmäisinä viikkoina osoittautunut.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Eikä kestänt kauaa tulo. Saiskohan jostain suomalaisesta (netti)kaupasta yhtä nopeasti, tuskin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ostin Skruvat.fi-butiikista auton sivuoven ikkunahissin 2-4 päivän toimituksella kotiosoitteeseen, kun oli edullisempi kuin Motonetista. Meni vähän toista viikkoa ja toimitus oli parin kilsan päähän R-kioskille - eikä tuo nyt ihan mikään "Valeo" ole tarvikelaadultaan...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? En ostanut itse, mutta olin mukana tänään aamulla kun tytär Jannica osti itselleen Nikon D800 -rungon kakkoskameraksi. Tämän forumin myyntipalstalta löytyi sekin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kirpparilta Yashica T af-pokkari lähti mukaan vajaan tuopin hinnalla. Elämää nähnyt yksilö, joku suojapaneeli puuttuu, mutta paristojen vaihdon jälkeen tuntuu toimivalta. Aika kätevän oloinen kapistus kun salama on oletusarvoisesti poissa päältä ja filmin herkkyyden saa itse valita. Ja linssinä tietty Zeiss Tessar.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? "Hello Jari, please forgive our error in sending you something that wasn't fully fixed. After talking with the tech, he says he could have put a lens back in backwards."
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Asiaa! New55-kuvia alkaa jo näkymään siellä täällä, filmi näyttäisi toimivan hyvin. Mulla vielä jääkaapissa kolme pakettia à 20 laakaa vanhaa Polaroid 55, tarkoitus on kuvata ne pois kesän aikana ennen kuin kuivuvat pois. Sen jälkeen uutta viisvitosta kehiin...