Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Onko tullut osteltua jotakin?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana jaahv, 4 Huhtikuu 2011.

1. thomas95

thomas95 Active Member

395
    94
    28
    Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

Naulan kantaan. Lantikoissa on sentään vilkut, poissuljettuna ihan eka mallit.

2. RB

RB Well-Known Member

9 349
    1 238
    113

Mun mielestä soppeli pakettiauto on kuvaajan auto. Mahtuu tavaraa riittävästi mukaan.

3. Keni

Keni Well-Known Member

6 383
    1 762
    113

Aika läheltä liippaa, ikävä kyllä.

4. Keni

Keni Well-Known Member

6 383
    1 762
    113

Ehkä asennan vielä kattotelineen Lantikkaan. Voisi kuvata katolta 8x10 formaatilla Ansel Adamsin tapaan....

5. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Noin http://www.marcdalessio.com/getting-high/

6. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Käytiin rouvan kanssa kävelyllä ja erään autoliikkeen pihassa oli järkevänhintainen mazda 6 vuodelta 2011. Leicamiehen auto. Ajattelin miten hienolta sillä tuntuisi ajella billingham pelkääjän paikalla ja siellä vasta voideltu leica m4 summocrinilla ja trixillä. Herätti paljon enemmän fiilikisiä tuo mazda kuin vieressä olleet audi a6 tai bmw sarjalaiset.

7. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 269
    47
    48

Parit kengät ja takki.

8. markku55

markku55 Active Member

Olet aivan oikeassa, itse asiassa olemme siirtäneet lapsilisistä suurimman osan OP:n osakesalkkuun jonka arvo on näiden vuosien aikana tuplaantunut suhteessa maksuihin. 15v tytär siis sai hankkia mopokortin ja mopon myymällä noita osakkeitaan, ja poika ei halunnut olla pekkaa pahempi ja sai luvan myydä 1000€ osalta omia osakkeitaan .
    Mutta joo, olemme huonoja vanhempia, aivan liian helliä ja ystävällisiä väärällä tavalla, mutta kerronpa Sinulle Quikero, että et todellakaan tiedä missä ongelmissa meidän perhe elää ja joutuu toimimaan. Itse täytin juuri 67v ja joudun olemaan 13v poikani yksinhuoltajana, arvaappa kuinka paljon minulla on energiaa ruveta korjaamaan jo aikoinaan tehtyjä virheitä. Eroni 49v exästäni tuli voimaan 11.04.-16, eli nyt olen omillani ja niin olen ollut koko ajan, rahat ei riitä, eikä ilmeisesti myöskään rakkaus. Poikani on minulle ongelma monessa mielessä, mutta rakastan häntä yli kaiken ja yritän vielä saada hänet ruotuun.
    Jos Sinulle Quikero sopii, niin älä enää puutu minun elämääni, yritän hoitaa sen ihan itse?

9. Keni

Keni Well-Known Member

6 383
    1 762
    113

Aina ei ole helppoa, tsemppiä Markku! Oikeasti.

10. Keni

Keni Well-Known Member

6 383
    1 762
    113
  11. Vs: Onko tullut osteltua jotakin?

Hoida sitten äläkä mainosta sitä täällä. Toki tiedän, että haluaisit määrätä kuka saa sanoa ja mitä. Mutta se on vain sinä.
    Ei elämän kai pitänytkään olla helppoa. Tai ehkä piti. Mutta älä sano mitään, hoidetaan tää ilman sinua ;-)

12. mohikaani

mohikaani Active Member

1 681
    2
    38

Olipa taas vitun asiallinen kommentti.

Markulle tsemppiä täältäkin. Tee parhaasi, ja usko että se riittää, koska enempään et pysty.

13. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 269
    47
    48

+1

14. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 680
    543
    113

Älä Markku koskaan unohda tuhansien aurinkojen olemassaoloa. Näin minua ohjeistettiin taidekesälukiossa kauan sitten. Tuon olen pitänyt aina mielessäni, ja jaan sitä muillekin tarpeen tullen.

Kapa

15. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 266
    380
    83

Näin. Tahdikkuutta on tai sitten ei. Nyt ei ollut.

16. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113

Pisti silmään tuo energian puute aikoinaan tehtyjen virheiden korjaamiseen ja siihen, että rakkauskaan ei ilmeisesti riitä.

Jokainen ihminen tekee virheitä. Ei menneisyyttä voi muuttaa, eikä myöskään tulevaisuutta ennustaa. Jokainen meistä on tänään viisaampi kuin eilen ja tyhmempi kuin huomenna. Ehkä tärkeintä on siis vain rakastaa nyt ja tällä hetkellä sen verran kuin pystyy. Itseään ja lähimmäisiään. Olla itselleen armollinen sen suhteen, että ei ole täydellinen. Ei ole sellaista, joka parempaan "tällä hetkellä" pystyisi. Itseään vastaan ei siis kannata taistella. Ehkä kuulostaa suustani kuultuna höpölöpöltä ja liirumlaarulta, mutta jos lohduttaa, niin itsekin varsin vaikeita paikkoja läpi käynyt. Monelle asialle voi nauraakin näin jälkikäteen.

Tsemppiä kovasti.

17. helu

helu Active Member

694
    34
    28

Kyllähän Leicamiehen auton pitää saksalainen olla ei mikään japsi, suosittelisin mersua :)

18. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63
  19. Keni

Keni Well-Known Member

6 383
    1 762
    113

Pyydä että Kelotie sinetöi Leicasi. Hän sanoi että nykyään käytäntö on että sitä ei automaattisesti tehdä. Mun Leica M4 oli korkkaamaton, Leican alkuperäinen sinetti murtamatta. Nyt siinä on musta sinetti numerolla 44 (valtuutettu Leicahuoltaja Foka Suomi).

20. motris

motris Well-Known Member

4 809
    752
    113

Niin joo. Lääkkeitä ostelin tuossa joku päivä sitten. Onneksi en ole köyhä, kun on tullut se perusomavastuu. Taisi olla ensimmäisiä näitä kilpailukykypakettiin kuuluvia ratkaisuja.

Autoista tuli mieleen. Autollahan ei ole muuta merkitystä kuin, että sillä pääsee liikkumaan paikasta toiseen. Italialaiset tekee hienoja autoja. Itsekin kahdella eri italialaisella automerkillä olen ajanut. Toinen merkki Fiat ja toinen Ferrari. Kumpaankin liittyy hauska muisto.

Fiatissa oli laturin hiilet lopussa, joten oli pakko ajaa "pimeillä" päiväsaikaan. Tuli mustamaija vastaan ja tietenkin vilautti pitkiä. Laitoin valot päälle ja istuin hyppien kunnes maija oli ajanut ohi. Ferrarissa oli kaikki kunnossa. Poikani oli sanonut tyypätessäni autoa kantatiellä juhannuspäivänä, että nyt se ajoi metsään. Ei, kyllä se oli paikka, jossa kännyin takaisin.

Fiat oli mallia 127. Ferrari Testarossa. Toisen jopa omistin.

Hyviä muistoja. Pitäisi oikein laittaa oma ketju hyville muistoille.