Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Pojalle GoPro Hero. Alkanut harrastusinto laimenemaan, niin ajattelin uutta härpäkettä. Kovin taas innostui.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Joo kaasupoltin kyllä, mutta sellainen keittiöversio Biltemasta. Sähkötupakkivehkeiden käämilankoja tuolla notkistelen ja varmaan ruokahommiinkin tulee satunnasesti käytettyä. Jostain kumman syystä arvasin että juuri sinä tartut tähän
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Nikon f2, edelleen. Erinomainen etsin. Mites Kimo palaa takaisin nallipyssyihin, sähän olit niin nitä vastaan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Onhan ne nallipyssyjä edelleen, mutta tykkään niistä esineinä, toki keskari on kuvioissa ja Isojen poikien formaatit on myös hankinnassa takaisin . Nikon F 100 ollut jo tovin, nyt tulee Fe 2 lähiaikoina. Oikeasti etsinnässä on 13x18/ 5x7 kamera koska minulla on kotona siihen suurennuskone. Hävisin eBayssa eurolla kisan (laitoin max huudon) ja kurkkasin myöhemmin .
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 2000 watin sähköpatterin. On vähän vilu kun ei viittii vielä laittaa hakelämmitystä päälle.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mä yritän olla tuossa sen verran ahkera, että kuvailen aika/aukko-yhdistelmät läpi ja kehitän testifilmit. Sitten kuljeskelen sen jälkeen kameran kanssa fiilistelemässä. Joskus tulee vanha, tuttu tunne - joskus taas ei mitään. Canonin F-1ssä on yksi merkittävä piirre, jonka puuttuminen muuten suuresti tykkäämästäni Nikon F -mallista harmittaa. Canonissa on valotusmittari rungossa, joten tavallisen kokoinen ja -muotoinen prisma riittää. (Sillä en ole koskaan ollut Photomic-etsimien ystävä.) Nyt testailen samalla Asahi Pentax Spotmatic F -mallia. Siinä on kuitenkin vielä alkuperäisen Spotmaticin viehkeyttä, mutta vain hippasen muutettuna. Sekin vaikuttaa toimivan ok ja mittarinkin näyttää oikein.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mä kyllä ent. kilpa-ampujana sanoisin, että kinarit ovat .kakskakkosia. Niin laadukkaita kuin vain rahalla saa, jokus herkkiä ja joskus uskomattoman tarkkoja. Usein hienoja teknisesti. Ihan kuin kilpa-aseet
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ehkä näin somessa "härkin" ja jopa ärsytänkin monia Kyllä kinollakin paukuttelee ja tekee pikku suurennuksiakin pimiössä. Canonit on täysin kokematta, taisi olla yksi (350d) digi vuosia sitten hetken kokeilussa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Cokinin z-sarjan pidin ja siihen kolme gradual filtteriä. Sellainen paketti pussukan kanssa. Kapa
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Joku asiaan vihkiytymätön voisi kuvitella, että siinä on hankittu sätkävehkeet purujen kanssa
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kiitos mahtavasta tarjouksesta mut juuri nyt en tarvitse sitä 240mm Symmar-S:lle kaveriks
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No nyt ei malta lopettaa... Nikon FG En mä sitä tietenkään tarvitse, mutta tarvitsen...