Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Jep, joskin tuossa on salamakenkä, johon laittaa erillisetsimen. Erikoista sinänsä, kun on mikroskooppiin liitettäväksi tarkoitettu, että miksi siihen on salamakenkä laitettu. Takaa löytyy kuitenkin myös M ja X -synkkaliittimet. Kun ei ole mittaetsintä rikkomassa muotoa, niin tuo on minusta muotoilullisesti puhtain ja kaunein Leica. Ja sen myötä siis kaunein kamera ikinä Suljinvika tuossa on, joka pitää jossain vaiheessa laittaa/laitatuttaa. Ja Leican optiikatkin tuli taannoin myytyä, joten ihan heti ei tule kuvattua tolla. Mut tää on se Leica, jonka minä säilytän.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? C EF 50/ 1.4 vaihtui Formassa käytettyyn Sigma Art 50/1.4:seen. Tarpeellinen heräteostos.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Emäntä tarvitsi uutta kalustoa, joten käytiin ostoksilla Helsingissä muitten kiireitten ohella. Mukaan tarttui Fujin X-T1 18-55 kitillä ja Lenovon läppäri. Minä maksoin bensat, emäntä härpäkkeet. Hieman olen nyt kateellinen. Kapa
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Oli ja on mikroskooppeja, joissa voi myös ohjata (perusvalaistusta kirkkaamman) salamavalon joko tutkittavan kohteen läpi tai sitten pinnalle. Silloin synkka kameran kanssa on paikallaan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kyllä, siis tuossa on salamakengän lisäksi kaksi pc-liitintä synkkaukseen. Ihmettelin vaan miksi kenkä on siihen laitettu. Syy voi olla tuotannollinen. En ole varma onko yläosa sama kuin M4:ssä, mutta jos on, niin on vain jätetty mittaetsimen reiät tekemättä ja jäisi outo syvennys ilman kenkää. Ja onhan noihin kenkiin iät ajat saanut kaikenlaisia varusteita. edit: ei se tietenkään ole sama se yläosa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ei ollu Rasmussen, vaan oikeasti paikallinen, eli Malmin korupaja, entisen rinnakkaisluokkalaisen perheyritys, ei nyt kuvata hopealle sentään, vaan vaihdoin filmiperän metallilevyt hopeisiin, tuli niin paljon eilen kemiallista reaktiota, että oksat pois. yksi kuva aivan piloille, tosin malli piti siitä eniten. Mielenkiintoista tässä on se, etten ole saanut moista aikaiseksi edes kenttä olosuhteissa, mutta nyt sitten studio-olosuhteissa aivan skeidaa
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Juuh, ei tarvitse läheä mertta edemmäs kalaan. Ja mielelläni ostan heiltä kun tietää kenelle se raha menee Olis Mussu myynyt mulle vanhan naarmuisen hopealautasen, mutta faijansa laittoi siihen vähän hintaa (3k€), joten jäi kaupat sen lautasen osalta siihen No mutta sain mitä hain, se oli pääasia.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ei, täytyy alkaa säästämään pahan päivän varalle ja lopettaa kuluttaminen
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Komppaan edellistä. Wanhat kamerat tapahtumasta jäi melko pientä mukaan. Vastavalosuoja Olympus Pen EE kameraan mm. On varmasti pienimpiä vastiksia missään
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Jäi minunkin taskuun yksi kamera tuolta Wanhat kamerat tapahtumasta.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Jo on hieno, varmaan käy ja kukkuu? Mulla on samanlainen Retina filmipokkarina.