Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Niin mäkin olin lukevinani ennen ostamista, ni pitihän sitä sit kokeilumielessä tuo ostaa, kun ei ole kuin 1.8/85 Takumar potrettilasina. Ekat testikivat olivat aivan hirveitä. Roskia sisällä, linssipinnoilla jotain pisteitä ja ihan kuin huurussa tms. Pistin sitten purkaen koko klasin ja pesin varovasti Fairylla kaikki linssipinnat ja johan on ihan toisenlaista jälkeä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Osia kotari Freeride 350 projektiin. Tosin ne palikat vielä toisessa pyörässä kiinni ja pitää itse purkaa irti. Piti kyl olla huiliviikonloppu 4,5 vko reissaamisen ja ekan loman jälkeisen työviikon jälkeen. No nyt sitten jo Pyhtäällä aamusumpilla matkalla kohti Hki:ä palikoita hakemaan...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ethän sä multa sitä uutta 24-70/2.8 VC zoomia Nikoniin ostanu?! Minä kun en tiedä olleenkaan kuka on täällä minkäkin nimimerkin takana...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? En. Canon olisi käynyt. Kyselin vaan kokemuksia. P.S. Tämän nimimerkin takana on niffe
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Saattaa tulla yllätyksenä että on mulla sellainenkin Tänään just tota Tamronia laina Sonyssa testailin ku Suokissa käytiin. Ei oikein tykkää Sony/Metabones yhdistelmästä tai toisinpäin. Eli tosta saa joku kohtuullisen hyvän kakkulan Canoniin kun Sony paketin saan. Kaikki L sarjan klasit toimi adapterin kanssa moitteetta...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tarhakoira Espanjasta. Tuli tänään aamukoneella Malagasta. Hauska ja monivärinen epeli. On täydelliset EU-passit ja muut paperit ja kaikki rokotukset ja leikkaukset yms. yms. Nyt sitten opetellaan suomea ja ihmetellään variksia.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Hain eilen tullista Nike SFB Field AR670 army tactical boot töppöset. http://uspatriottactical.com/nike-sfb-field-ar670-1-compliant-army-tactical-boot-desert-tan/ Väri juurikin toi Desert tan. Entiset alkaa olemaan jo aika rispaantuneet. Nyt vielä ehtii niitä sisäänkävelemään ennen seuraavaa hiekkalaatikko urbexreissua. Eilen illalla eka 14km testikävely ja hyvältähän ne tuntuu...