Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mamiya C33. Nyt alkoi sitten laajakatseisemman optiikan etsiminen..
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? En ostanut vaan vuokrasin taas asuntoauton lapin ruskaretkelle, viime ruskasta 0 onnistunutta kuvaa jospa tänä vuonna edes yksi...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Agfa Iso-rapid IF pakkauksineen. Yksi kasetti oli sisällä, silläkin ilmeisesti pärjää jos on näppärä?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Minulla on sama normaalilla adaptall-kiinnityksellä (adapterit Nikoniin ja K-bajonettiin) ja tuo on eräs kaikkein terävimpiä laseja mitä minulla on. Hyvät 50-milliset ja makrot pääsevät samoihin, mutta eipä sitten juuri muut. Sarjassa laseja joista en luovu.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kyllä periaatteessa pärjää, mut kai siinä saattaa filmi naarmuuntua jos ei ole ottopuolelle toista kasettia. Mun pitää vähän kaivella laatikoita, mut voit saada yhden kasetin lisää jos haluat.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Pari 1.2 Nikkoria, 55 ja 50 mm. Aika erilaisia ovat, pitää vehtailla ja testailla. Toinen sitten joutanee myyntiin, tai molemmat - katsellaan nyt ensin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tietsikan palikoita. Meinasin antaa vielä lisähappea PC:n ruppanalle kun ei sitä poiskaan vielä viitsi lempata... Prossu AMD FX 8350 (8 core) ja pieni 120GB järjestelmä SSD vaihtuu sukkelampaan 240GB versioon. Muistit vielä Saksasta matkalla. 32GB ( 4 x 8GB ) Kingston DDR3 Hyper X Fury kitti.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Hieno kapistus, löysitkö jo piilotetun pistemittauksen? Ja mihin hintaan sait? Noita löytyy välillä tosi kivaan hintaan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tietsikan osat tullu kaikki ja kaikki asennettukin. Onks nyt kivaa?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Löysin kyllä. Kiitos. Olen kuvannut joskus mm. Varsovan ja Prahan kaupunkiviikonloput samanlaisella. Laite maksoi 5€, uusi patteri enemmän No, kirppariltahan ei koskaan tiedä, missä kunnossa joku vimpain todellisuudessa on. Ensimmäinen FP4+ sisällä. Kunhan saan sen kehitettyä, voin paremmin ottaa kantaa laitteen todelliseen toimintaan. Valot, filminsiirto ym. toimivat kuten pitääkin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Alex Web'n The Suffering of Light. Thirty years of fotographs. Merkittävä kirja. Emootioita. Thames and Hudson 2011. Tämä oli Kiinassa painettu jälkipainos 2013, 2014. Kuvissa on sen verran sisältöä, ettei halpapainantakaan ole rasite. Kertyiköhän joillekin sotu- ja eläketurvaa? Ei aikaan paikallisille. Aika masentava tuo Stocman'inkin valokuvaTEOSten hyllyn nykytila on. Onneksi on LUOVA'n kirjakauppa Sörnäisissä.