Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Nuo GoodYearin renkaat on meikäläisen valinta ollut jonkun aikaa, kestää yllättävästi, no ainakin Octavian 140Hv 320Nm etuvetoisessa, saapa nähdä miten kestää jatkossa Bemarissa, tosin siinä edelleen vanhemmat Pirellit takana ja uudet GY:t edessä. Ovela juttu oli kokea kun vaihdoin GY:t Octaviaan vanhojen Nokialaisten kitkarenkaiden jälkeen, niin ne oli kyllä melkein yhtä hiljaiset kuin uudet suvikumit.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kyllästyin Lumian epäintuitiiviseen ja huonosti toimivaan käyttöjärjestelmään ja ostin Motorolan puhelimen. Testasin juuri että DslrDashboard toimii siinä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Alkuperäinen Polaroid Pin Hole Lens Cap Polaroid 110B -kameralleni. Ehkä tulee joskus kokeiltua, ehkä ei.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No vaikka en melkein ollenkaan kuvaa, niin linssi tuli ostettua, ku oli niin halapa. Kalliimpaa olisin halunut toki.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Viimme viikolla tuli hankittua Bluetooth-kuulokkeet, musiikin kuntelu sai uutta ulottuvuutta. Spotifysta alkaa löytymään mielimusiikkia, kun tarpeeksi selailee 60-70-luvun musiikkia
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Manfrotton monopod on hakua vaille oma... Edellinen monopod tuhoutui auton takakontissa huonolla kuormauksella, olikin heikompaa tekoa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mun Manfroton monopod on ollut kateissa jo pidemmän aikaa. Jossain studion komeron nurkassa varmaankin. Siinä nyt ei kovin suurta vahinkoa ole aiheutunut, en oo oikein koskaan tykännyt sitä käyttää.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tuon jaksaa kantaa laiskempanakin päivänä, tahtoo tulla huono omatunto jos ei mitään jalustaa ota autosta...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ai, kyllä mulla Fiiatissa Continentalit kestivät 4 vuotta ok. Citikan Misukoilla tekee tiukkaa päästä 4 vuotta täyteen.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ootko kokeillu ajaa niillä Vähän minäkin ihmettelen että noin nopeesti kuluvat. Ihan tasaisesti vielä, eli ei ole pyöränkulmissakaan sanomista. Viimeiset millit varsinkin häviää ihan silmissä... Kovasti olen koittanut ajamista vähentää mutta aina se 40-50tkm jostain mittariin ilmestyy vuoden aikana...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? On näemmä tullu osteltua. Etsin eilen vanhempia digiprutkuja koristeeksi seinälle ku vuokrattiin kimpassa studiotila. Löytyi Nikon 1Dx ja Canon Ds. Löytyi samalla uusi ja täysin käyttämätön Nissin MF 18 macro rengassalama Canoniin. Ei mitään käsitystä millon, miksi ja mistä olen sen ostanut?! Ehkä olen luullut tarvitsevani pienempää macrosalamaa jos ei Twin lite mukaan mahdu... Edit: Onpas kattava valikoima soviterenkaita Nissin välkyn mukana!! Yleisimmät koot 52-77mm Taitaa noiden nykyisten macrojen kanssa pärjätä 67 ja 72mm renkailla...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? DCS HMI migraatio (taas) ja 2 kpl 5 megawatin tyristorikonverttereita muuntajineen
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Brooks Veriwide type II mukaan tulee Hollantilaisessa kamerapajassa rakennettu 4x5" laakafilmiperä kiinteällä 6x12 maskilla. Mielenkiintoista kattoo millanen polaroid kamera tuosta kehittyy 😉
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Jos mulla tulee skotteriin 8000km vuodessa niin autoon ehkä 3000km, muija hoitaa rengaskulutuksen tässä perheessä. Toisaalta onhan pinnatkin tosi matalia nykyään, muutaman millin vara ja sitten aletaankin jo vouhkaamaan jotta vesiliirtoa, osta uuden renkaat joissa kaksi milliä varaa kuluttaa! Olisihan se toista jos olisi 18mm kulutuspintaa, muttaa mistä se raha sitten tulisi?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kattoteline Sitikkaan. Kyllä siinä kolme vuotta vaan menikin että sai selville miten se onnistuu. Nyt on katolta koristelistat revittynä hittoon ja telineen saa paikoilleen ;-)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ilmankos... Mulla taitaa olla noissa tiistaina ostetuissa nakeissa se 3500km täynnä jo ens viikolla Mitä nyt täällä tulee vkl:na ajeltua Hki ja Tre keikat. Ens viikolla sitten Åre:een kuvaamaan ja videoimaan fillarijuttuja... Golffin rottelossa kulutus kohdallaan kun laittaa kaksi fillaria katolle
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tilasin Yhdysvalloista Black and White Magazinen vanhoja numeroita (saapuvatkin pari päivää sitten). Lehdessä on varsin mielenkiintisia juttuja ja portfolioita. Aika hyvin tasapainossa klassikkojen ja nykykuvaajien esittelyt. Kuvatkin ovat harvinaisen suuressa määrin mielenkiintoisia (ei kovin paljoa jenkkiläistä fine-art-purkkaa). Taidan ajan kanssa tilata kaikki vanhat numerot. http://www.bandwmag.com/