Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Itse piti kanssa ennen joulua lunastaa menopaluu Bankkariin: 499€ + 1000 Finskin pistettä. Ei ollut paha hinta.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Suotimia kameran eteen laitettaviksi. Paketissa ei kyllä lue Cookinista mitään, mutta jotain P juttuja on. Mukavahan noiden kanssa on varmaankin maisemassa väkerrellä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Meikäläisen lemppari myös on tuo samainen sikari. Epsanjastako ostit?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 35mm nikkori, blazzeo 5in1 80cm refla, androidluuri. Slut stop ostolakko.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tallinnasta La Casa Del Habanosta. Mainio paikka: hyvät valikoimat sikareita, voi poltella mukavasti sisällä ja samalla siemailla hyviä juomia. Kaiken lisäksi hinnat lähes Espanjan tasolla. Ekan boksin hain itse ennen joulua ja nyt kaveri toi toisen laatikollisen. Edit: ei ollut eka boksi sieltä, mutta tämän talven ensimmäinen laatikko.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ostin eilen kirjat Robert Capa sotakuvaaja ja Elämä Picasson rinnalla hintaan 8€/kpl. Päivällä aion käydä asioilla Alkossa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Durst m301 kotiharrastelijakäyttöön. Vau! kuinkahan tuonne Raimon yhdistykseen pääsisi luikahtamaan silloin tällöin käyttämään tuota konetta...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ostin täällä OM-2n + 50mm + 28mm setin. Olen aina halunnut OM-kameraa ))
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No sieltä ne mukavat pikkusalamit saapuivat. Ja postista pitäis hakea vielä pikkusalamajalusta. Ja sitte pitäis varmaan tehdä jotain suurta niillä . No viimeisellä niin väliä. Pääasia että on tavaraa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Muijalle Perheelle Olympus mju 5010 No näyttöhän siitä heti hajosi..