Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Voidaan Jartsa pitää kesällä vaikka Killillä ryssäläisten puukameroiden kuvaus päivät. Mä voisin yhtä venäläis syntyista Lapualaismallia kysyä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mihin me sitä mallia jos kerran ryssäläisiä puukameroita kuvataan (sori, oli pakko..) Ei vaan, täähän on sitten sovittu. pitääkö kesälomaa pidentää
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tuumakokoisten kasettien mitat: large format camera film holder specifications
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Jobo 3010 Expert Drum (10 x 4x5") ja 2 kpl Jobo 3063 Expert Drum Näillä isommilla kehittyy kerralla 6kpl 8x10" lappusia tai 1 50x60cm lappunen Ny kelpaa laakaa kehitellä
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ai niin passi. Pitäis vaan keretä kuvauttamaan itsensä että sais sen ulos kun on maksettukin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ostin mustaa kangasteippiä, piti "vähän" paljetta paikkailla. Seuraavaksi täytyy miettiä tekiskö ite, vai tilaisko valmiin palkeen, jossain vaiheessa se on ratkaisu tehtävä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? lasitavaraa pimiöön, mittalaseja ym ja pari neulanreikää teknofokukselta. olivat vaan vähän mitensattuu leikattu palat. yhdessä reikä turhan lähellä palan reunaa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kannattaa tehdä itse, kuva saa personallisuutta ja kokemuksella voin sanoa että ihan yhtä "teräviä"
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Juu tähän asti oon tehnytkin, nyt tarvin 0.2mm ja laiskuuttani ajattelin kokeilla valmista, Pakko sanoa että vähän pettymys jo ennenkuin sen on saanut asennettua. Luultavasti teen itse. Tossa mun 4x5 mallissa on omatekoinen, karhutölkin kyljestä leikattuun palaan ja mikroskoopissa tehty mitta-arvio että on 0.37mm ihan pientä rosoa reunassa mutta pyöreä. Oon porannut suutin poralla ja viimeistellyt neulalla jota on karhennettu hiomapaperilla. Pitää vaan löytää pienempi porakone kun tohon mun akkuporaan ei saa 0.2mm ja pienempää terää kiinni. 0.3 vielä pysyi. Tolla kaitkaistulla neulalla lävistämällä en oo saanut mieleistäni ja näin ainakin pystynyt jotenkin kontrolloimaan reiän koon. Pienin terä mikä mulla löytyy on 0.15mm. en edes nää sitä paljain silmin
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Minolta X-500 + Minolta MD Zoom 3.5-4.5/35-105mm. Oli vaan pakko kun vaikutti niin hyvältä ja toimivalta paketilta. Mitäs MD laseja kannattaisi harkita tuohon? Joskus oon lukenut joitain kehuja "kaljatölkistä".
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 30kpl 18x24 alumiinilevyjä ja 100x200cm alumiinilevystä tulee sitten kasa 10x12" levyjä, sekä 250g sandarakki kumia. Eiköhän noilla pärjää vähän aikaa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Panasonic lumix objektiivi 12-35 f 2,8 Näyttää hulpealta Panan GF3 runkoon ruuvattuna.