Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Saan sen vasta torstaina, mutta voin jo nyt sanoa sen olevan ylivoimaisen edullinen Applen laitteeksi
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Contax/Nikon adapteri . Tarkennus ei onnistu äärettömään mutta eipä tarvitsekkaan , potrettilasi käyttöön menee
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kas, kelpaahan sitä sentään jollekulle kytkemätön himmennin. Olen hieman ihmetellyt ettei kukaan ole edes kysellyt pitkään myynnissä ollutta Summicron 90 (f/2.0) klassikkoa, joka sopii mm. Nikoniin. Vieläpä tarkentaa äärettömäänkin. *tekstimainos vink vink* katsokaa sigusta ed. tai kyllä sitä kerran kyseltiin mutta m-leicaan
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Nikkormat ELw + Nikkor 50/2 Tämä tulee tarpeeseen työpajassa Karjaalla, johon tämän ikäänkuin konsultoin, kun ohjaajalta uupui kameroita. http://www.gallerizebra.fi/fi/verkstad-kraftgivande-fotografering.html Oli kuulemma nopeasti täyttynyt ensimmäinen kurssi. Tiedä sitten oliko suosioon syynä perinteinen mv-tekniikka vai voimauttava metodi.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Super Chromonica M.Hohner (C) huutokaupasta 12 eurolla. Hienossa kunnossa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ostitko myös Pentaxin 67II setin? Edit: Sorry, tein väärän johtopäätöksen ostetaan ja myydään osioiden kesken. (Vaikka mistäpä minä tiedän vaikka olisit myynnissä olleen setin ostanutkin
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Minä mitään rotanloukkuja osta! Hiirenloukkuja vaan. (Ei vaan kyllä iso Pena on hieno koska A.R. Minkkinenkin sillä on pärjännyt... jotenkuten.)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Koneiden päivittelyä tehokkaampiin: Power Mac + 30" Dell Wide MacBook Pro jne, jne....
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Olympus AZ300 Super zoom ja Ricoh TF-900D pokkarit. Noissa Ricoheissa on alkanut kiinnostaa tuo 2,8/35 Rikenon optiikka, joka ei ainakaan paljoa jos lainkaan häviää Yashican T3 optiikalle. Pitää tehdä testejä jossain vaiheessa.