Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Uus vähän paremipikuvainen pokkari vanhan tilalle. Samalla tuli muistipäivitystä. Eli vanha iPhone 4s 16G päivittyi iPhone 5s 64G malliin. Vaimo sai 4S:n ja vaimon vanha iP 4 muuttui mun työpuhelimeen kun meni viimeisetkin hermot tuohon samsunkiandroidiin jossa muisti loppui kesken ennenkuin sitä oikeen pääsi edes käyttämään (xcovery2)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? jee rait , no onhan se harrastus kuin kameroiden kanssa purjaaminen
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mun käsittääkseni aika näppärä laitos, itsekkin emännyyden pokkaria samassa kaupassa etsiskellessä sitä tutkailtiin. Meidän valinnassa vaikutti pieni koko enemmän, lopputuloksena C S110 joka on nyt aika vähällä käytöllä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Canon tötterö heräteostoksena työkaverilta. Toi on taas niitä laseja mitä tullu omistettua ja myytyä useampia. Kiva yleislasi esim. luontoon jos ei mitään painavaa halua mukana roudata...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Nikon Fe 2 ja Nikkor 50 mm 1,4 AI . Huippuhapessa ja mikä käytön helppous. Joudun kuitenkin valitsemaan contax/ 50 mm 1,4 planarin välillä kumpi jää kotiin. FE 2:n kätevyyttä on vaikea pestä, täytyy testata tuo planar kun tulee Saksasta.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Papuja kahvimyllyn kitaan. Ja todella tarpeellista valokuvaskrääsää.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Espresso 30/70 - Kaffa Roastery Nyt taas toi... kilon pussi. Ollut monta hyvää settiä. Tänään ostettu paahdettu 21.10.14, joten ihan ok. Ja yllärihän on että verkkis myy tätä suht edukkaasti.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Fujin diafilkkaa koossa 8x10" ja 4x5" QuickLoad (Velvia 50 molemmat)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No kyllä noi puhelimet on mulle enempi työkaluja joten niiden tulee toimia. Kiva lisä on kun siinä on kunnollinen kamerakin matkassa ja muut viestintäominaisuudet. Pomolle purnasin tuosta samsungista niin tarjos vaan toista samanlaista joten sanoin jotta pidä tunkkis ja päädyin kierrättämään.