Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Aika monta, lienee jo enemmän kuin Watasella... Mulla on niitä kolme ja ajattelin, jos joskus pari-kolme lisää
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Eiköhän Watanen vielä voita tätä kilpailua. Joo, suunnilleen noin minäkin ajattelin alussa, mutta pakko näitä on ostaa kun tarjotaan sopivaan hintaan...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kun näen sanat Fuji filmipuolella, en ole ikinä pettynyt. Optiikat erittäin hyviä, kadun joka päivä myytyäni 6x7 fujin
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tein löytöjä. Miksi piti käydä kaupassa -sitä en muista. Onneksi osasin ostaa pähkinöitäkin...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 5 kpl 8x10" kasetteja on hyvä määrä. Saa aina lodjun tyhjäksi kun latailee Mulla on 10 kpl, laatikot mv- ja diaa ladattuna messissä
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kaikkee pitää kokeilla. Paitsi tota rusketusta, se ei sovi eikä toimi mulle, muutun ennenmmin punaiseksi
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Maksoin vartti sitten 30€ kuvausreissusta Russaröhön, oli tuulinen ja antoisa reissu.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Hyvä pointti! Eiköhän ajan kanssa vielä yksi 8x10 kasetti jostain ilmesty! 8x10 polaroidkasetteja on ainaostaan yksi, sekin projekti pahasti kesken. Hitaasti mutta varmasti, se on mottoni!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tää motto on kyllä piirre joka luo kateutta, itse pitää saada kaikki heti nyt ja äkkiä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Vanha sitkeä dieseli ohittaa lopulta, se on jo monella erävaelluksella todettu. Menee muutamia päiviä päästä vauhtiin mutta sitten mennään eikä meinata. Ei siten että kyse olisi mistään kilpailusta, mutta kuitenkin...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Se on toimiva linssi! Ostin pari kuukautta sitten samanlaisen ja olen tykännyt.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ai niin, ostinhan minä käytetyn Hannu Hautalan "Kuukkelin maa" kirjan ja sain siihen vielä Hannulta "omistuskirjoituksenkin"
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Vähän aikaa sain e-bayssä väijyä ennenkuin löytyi hyväkuntoinen ja edullinen yksilö. Ai-mallia olisi ollut enemmänkin, mutta tuo Ai-s näyttää vähitellen käyvän harvinaisemmaksi. Ja hinnatkin pahus nousevat; kuusi vuotta sitten ostin vastaavan Super-Takumarin ja sen hintaan on suurin piirtein tullut ykkönen eteen. Filmi on vielä FE:ssä sisällä joten odotan hieman malttamattomasti, mutta maineensa perusteella tuon Nikonin pitäisi olla todella hyvä. Mekaanisesti se on kyllä esimerkiksi tuon Super-Takumarin luokkaa, ja se on jo paljon.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Käytetty Canon 17mm TSE kakkula. Seuraava ostos varmaan Spessun FatBoy Expert kun ei meinaa läskifillarikuume laskea...