Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Paketti Fomapan 100 4x5 koossa, kotimaisesta Bittifotosta totta kai! Yritän tällä paketilla saada kehitysprosessit Jobo CPE-2:lla kuntoon, seuraavaksi sitten isompaa 8x10 kokoa. Onhan näitä jo mietitty tarpeeksi, nyt on aktivoitumisen aika!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Noo, viimeks tuli hankittua 10x12" folderi tripla ekstensiolla, tähyslasi uupuu, mutta se ei ole ongelma, hieman isompi ongelma on tehdä taas adapteri jalustaa varten.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Itse tässä etsiskelen kohtuu hintaista Yashica Electro 35 CC mallia, olis aika-automaatti ja 35mm F1,8.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mulle tuli erään isomman kaupan yhteydessä Yashica Minister D, jos sellainen kiinnostaa Yashica-herroja. On täysin kunnossa. Eilen naapuri toi näytille muutossa löytyneen Canon AE-1:sen ja Tokinan zoomin. Pakkohan se oli pelastaa eli ostaa pois vaikka en todellakaan tarvitse enää kinojärjestelmiä, varsinkaan Canonia. En vaan voinut olla ottamatta sitä kun käteen tuotiin...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ostin opiskan. Nainen sanoi "No tollastahan meillä ei ole vielä ollutkaan" . On noi vaimot viisaita kun ne tämänkin tiesi. EDIT: Tulipa vielä mieleen että onko kellään tietoa mihinkä Voigtlanderin kinofilkka kameraan tuo linssi sopii?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Siinä ilmeisesti tuli tuo adapteri mukana? Taitaa olla Rollein QBM bajonetti. Kerro tai pistä jotain kuvia näytille, ni voi arvioida, että hommaisko itsellenikin tuollaisen.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Niin, ja se olisi käynyt tähän: http://www.kameralaukku.com/portal/inde ... 085.0.html"]http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,91085.0.html
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ei käy mitenkään, polttoväli liian pitkä 45mm, aukko liian pimeä F2,8, automatiikka aukolle jne, tuolle minulla on jo selkeästi parempi vaihtoehto kotona, elikkä Konica S3 jossa kaikki paremmin, paitsi tuo automatiikkatyyppi. Nyt haen siis valovoimaista 35mm objektiivilla varustettua pientä mittaetsinkameraa, eikä toista taida löytyä 35 CC:n rinnalle.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Carl Zeiss Lens Cleaning Kit ja Voigtländer Zusatzgriff A. Robert Whiten kautta. Vanha Lens Cleaning Kitini olikin vuodelta 2006.