Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Marina M-57 stratokopio ja Zoom 3030-multiefekti Pientä säätöä ja uudet mikit niin hyvä tulee. Akustinen sointi parempi kuin mun entisessä MIM- Fenderissä eikä sekään huono ollut.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Agfa Movex Reflex. Objektiivi Schneider-Kreutznach Variogon 1,8/7,5 - 37,5mm. Upeassa kunnossa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tällaisestako on kyse: http://collectiblend.com/Cameras/Agfa-Berlin/Movex-Reflex.html
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? En nyt varsinaisesti ostanut, mutta vaihdoin muovikassillisen kynttilöitä melkein täyteen bulkkirullaan T-max 400:sta. Tosin vanhentunut 2004, mutta ei ne kynttilätkään tuoreita olleet. Pääasia, että molemmat tuotteet menevät näin käyttöön.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Voigtländer Ultra-Wide Heliar 12mm f/5.6 Aspherical II & 1st version 12mm viewfinder.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Onhan se! Vuodelta 1968. Myynti-ilmoituksestani lainattua: Vanhaa kauneutta! Vivacity 20, englantilainen Russell Marinen valmistama pieni matkapursi. Matalan syväyksen ansiosta loistava rantautua luonnossa. Eloisa ja kevyehkö vene on helppo käsitellä jopa yksinkin. Tätä Atlantin ylittäjää on paljon Englannissa ja Yhdysvalloissa, Ruotsissa jonkin verran, mutta Suomessa harvinaisemmin. Tämä on pidetty vene: olen vasta kolmas omistaja. Sopii hienosti myös ensipurreksi. Runsaasti puuosia, mm. törmäyslista tiikkiä ja mahonkinen peräsin. Atlantin ylitys ei tietysti ole meriitti eikä mikään veneelle vaan enemmänkin miehistölle. Ehkä tuo on bambulauttaa fiksumpi kuitenkin. Ja niin joo.. vene on myyty mutta pääsen viimeiset purjehdukset tekemään ennen luovutusta. Moneen vuoteen ei ole päässyt.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Juuripa tuollaisesta. Mukana oli alkuperäinen iso vastavalosuojakin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Joo, otin suosiolla pois, ja nyt ensimmäinen rulla valotettu. On tämä kyllä aika moinen peli.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tämän olen kuullut niin monesti omasta päästäni ja aina todennut, ettei se noin mennytkään.... TJukka
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Nikkor 105 mm f/2.5 viimeinen pre-Ai, eli tyyppi 5. (Tästä kulmasta eivät monikalvopäällystyksen vihreät ja siniset heijastumat näy.) Siisti kuin pieni possu
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Toimiiko tuon ja filmirungon kombinaatiossa valonmittaus ihan normaalisti? Voisi olla hyvä pari f3:n kanssa. Olen noita pre-Ai laseja vähän vieroksunut kun en laiskuuttani ole kunnolla selvittänyt tuota valonmittausasiaa. Nuo "pystykorvat" tuossa kuitenkin on?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? F3 on jo AI-kamera, mutta eipä tuollaisen modaaminen AI-mittaavaksi ole varmaan vaikeaa, ostaa siihen sen ai-himmeninrenkaan, luultavasti konstruktio on aika sama.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ja metsään TAAS KERRAN, mutta sehän ei ole uutta Modauksia ei siis tarvita, mittaa varsin nätisti himmennettynä; A ja M moodeissa, AI lirpake pitää kääntää bajonetista. EDIT: ja kaikki tämähän löytyy luonnollisesti kameran ohjekirjasta
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Joo, jos haluaa mittailla himmenettynä, mikseri varmaan haluaakin, ja hänellä varmaan onkin kaikkien Nikonien käyttöohjeet tietokoneen näppiksen alla, ties vaikka tänään "taas " tarvitaiiin ;-) Itse ottaisin viilan ja käyttäisin vartin tuon himmeninrenkaan viilaamisen AI-mittaavaksi ;-)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tiesin toki miten F3 mittaa, mutta kuvittelin ilmeisen virheellisesti, että jos optiikassa on tuo hahlo niin se on automaattisesti Ai-lasi. Siksi ihmettelin. Oikeasti Ai tuli vasta 1977. Okei ja anteeksi; lupaan etten vastaisuudessa täältä kysele sellaisia asioita, jotka voin itsekin selvittää viidessä minuutissa ilman että pitää häiritä muita