Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Todella käyttökelpoinen polttovälialue, itsellä kohtuu tuore hankinta, Konica Minolta 17-35mm vuorottelee A900:n nokalla 24-105mm kanssa, muita nokalla on harvemmin, ehkä kolmantena Tamronin 90mm makro.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Toi nykyinen 16-35mm / 2,8 L II alkaa olemaan niin lonksu joka suuntaan ja etulinssikin saanut osumaa. Säädylliseen kuntoon laittaminen liian kallista. Toi uusi 4 IS ihan järkihinnoissa eikä varmaan käytännössä paljoa eroa f2,8 / f4 IS. Harvoin nykyiselläkään tulee täydellä aukolla kuvattua...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Juu ei ehkä sitä täyttä aukkoa tartte kun tosi hämärässä. Jos valoa on niin pari aukkoa naksua pinemmäksi laitan aina eli f3.5. Olen kylläkin kuullut isojen poikien sanovan että f4 on paljon parempi f2.8 opiskassa kun f4 opiskassa. Liekö sitten totta.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No eipä mua valovoima tuossa huolestutakaan, kun on niitä valovoimaisempia kiinteitä laajiksiakin kaapissa. Kunhan nyt piirtäisi hyvin, eikä himpun himmennetynä kauheesti vinjetoisi. Harvaa linssiä on kuitenkaan tullu näin hätäisesti ostettua/tilattua. Tuli CPN mainoskirje moisesta ja sen kummemmin miettimättä laitoin ennakotilaukseen. Kiva jos saisi jo reissuun mukaan...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? MTF käyristä voi päätellä, että 16-35mm F4 on selkeästi parempi kuin 16-35mm F2,8 tai 17-40mm: http://digikamera.net/keskus/viewtopic.php?t=12722269&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=b3a1846a50107ac164a52c3ed94e83fe
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Wista 45SP:n löydettyä uuden kodin, tilalle tilattu kustomoitu Tachihara 4x5". Cherrywood/Rosewood with Brass/titanium metal parts. Extra long bellows + custom bed. Acid-etched & diamond cutted micro-prism ground glass with fresnel. Sveitsiläistä käsityötä
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Pitihän tuota 16-35 lasia testata. Kuva ja aukkoa pienemmäksi jne. https://www.dropbox.com/sh/dbnv199l9ts9agi/AACgZtM4zGT8zcMUdoFDZ27Wa#/
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Pari lippua Lars Winnerbäckin konserttiin Helsingissä. Harmi vaan että keikka on Savoy-Teatterilla eikä Tavastialla. En juuri enää viitsi käydä missään konserteissa mutta tämän kaverin haluan ehdottomasti nähdä uudelleen kun hän nyt vihdoinkin päätti tulla Suomeen. Edellisestä kokemastani Winnerbäckin konsertista on jo aikaa; Borgholms slottsruin, Öland, Sverige, kesällä 2005.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Seconda, nimestään huolimatta ihan asiallisia patterikelloja. Tyyliltään moni miellyttää ainakin minua.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Sekondahan tuossa lukee. Tyylikäs kyllä ja sopi budjettiin kun oli lentokentällä puoleen hintaan. Vaimo haaveili kelloista ja minä ostin
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Logitech FabricSkin Keyboard Folio for iPad Air. Tyylikäs ja kätevä näppis/kotelo.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? En osta noitakaan: HASSELBLAD KAMERAT & CARL ZEISS OPTIIKKAA & PHASE ONE H20 DIGIPERÄ