Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 18x24 negaa ja paperia. Työn kanssa nyt niin kiirusta että menee hetken ennen kun saa tuota arvostettua vapaa-aikaa ja pääsen puupalkin kanssa oikein hartaudella kuvaamaan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Yashica Partner pokkari, Goerz Tenax 4,5x6 Dogmar 4,5/75 optiikalla, Pentax Spotmatic 2 + SMC 1,8/55 objektiivi. Niin ja Epson 3200 skanneri.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Rolleiflexiin parit suotimet ja vastavalosuojat, kiitokset ninimerkille Jaguar, nyt on periaatteessa koko satsi, mitä MV kuvaaja voi tarvita, muutamaa väriä jopa tuplat.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Fillariin sports trackerin kadenssianturi ja pari rullaa värifilmiä kinopokkariin. Näillä taas mennään. Ai niin ja 4x5" fomaa joka pitäis alkuviikosta käydä lunastamassa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Vanha ystävä on tullut kotiin. Olympus Zuiko Digital ED 50mm 1:2.0 Macro. *** Hipstamatic 273, Sergio & Maximus LXIX.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Onko jollain tollut samoja ongelmia kuin minulla Amazonista ostamisen kanssa, eli eivät toimita mitään minun osoitteeseen, syynä joku murhe osoitteessa. Keskustelin heidän avustajan kanssa ongelmasta ja hän ei keksinyt syytä osoitteen toimimattomuuteen, kehoitti antamaan po box osoitteen, no mitään postilokeroa minulla ei ole. katuosoitteen lisäksi olen antanut: City Hanko County Uusimaa Postinumeroksi kokeiltu: 10900, FI-10900, FIN-10900 joista kahdelle viimeiselle tuli vain ilmoitus, että anna oikea postikoodi, 10900 taas tuoti viestin, että ei voida toimittaa. ja maaksi Finland Olenko sokea jollekin virheelle, vai onko Hanko vaan niin pieni paikka, että tänne ei kuvitella toimitettavan mitään postin kautta?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ihan tuttu asia. Kyse on ymmärtääkseni ihan vain siinä, että myyjä ei myy Suomeen.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Jep, tuttuahan Saksan ja UK:n Amazonin kanssa tuo. Jenkkilän Amazon toimitti jotain tavaraa, jota UK:n Amazon ei suostunut... Myyjäkohtaistahan tuo kai on.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Voihan se olla niinkin, tosin poikkeuslistalla minne ei toimiteta ei ollut Suomea. Kumma juttu on se, että sama tilanne olen sitten ostamassa filmikuivainta, langattomia pelikuulokkeita tai Paterssonin kehitystarvikkeita jne. No, olkoon sitten, eBaysta on aina saanut ostettua, jopa sellaiselta joka alun perin ei halunnut toimittaa kuin britteihin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Joskus on riittänyt, että osoitteessa on joku pieni ero luottokortin laskutusosoitteeseen?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Canon S90 taskukameraksi. Kiitos myyjälle nopeista kaupoista ja mukavasta juttuhetkestä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? -Xpro1 -18mm f2 -35mm f1.4 -60mm f2.4 -ef-x20 Onneksi on myös myyty tavaraa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tilasin Canonin MT-24 EX macrovälkyn Simplystä. Trailifillarin päivitysprojektiin Hope Pro II Evo navat ja NoTubes ZTR Flow 29 kehät. Irlannista navat ja kehät Herttoniemestä
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? iPad Air 32MB Wi-Fi + Cellular. En tiedä pärjääkö kotona ilman tietokonetta mutta ajattelin yrittää.