Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Käyköhän tuo nahkakotelo wanhempiin Ricohin GR malleihin? Nahkalenkin löysin itse Nokian puhelimiin joskus myynnissä olleesta mallista. Nätti kokonaisuus.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Jep, mä yritän taas omaa gaylisgoiliswannabeetä Bessa:lla. Toki + linssi + etsin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kirjoittelet nyt hieman väärään aiheeseen ja minusta aika ilkeällä asenteellakin vielä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Hehe, joo, niin voisi sanoa. Ei paljon paksummaksi tee, mutta ainakin minun näpeissä hieman parempi ote kaikenkaikkiaan. Korkeutta tulee juuri sopivasti lisää. Mmm Field day kehiin siis http://www.fieldday.fi/shop/classic-mini-handstrap-black/#!prettyPhoto
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Taitaa olla niin, että ei sovi valitettavasti. Ja mitä olen Garizin tuotteita katsellut niin aika pienissä erissä vissin valmistavat. Eli mallit vaihutvat aika tiuhaan tahtiin. Thanks!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mobius plastikkakiinankamera. Vihdoin tulikin. Heti koittamaan. Laatuisekseen laadukas!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tuli tehtyä (myyjän hyväksymä) tarjous tilavasta rivarista. Pitänee alkaa laittaa okt:tä myyntiin :-/
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Juu, sietämättömiä möykkääjiä, mutta jotain noista äänistäkin konffia varten kuulee... paitsi että ettei saa tuota usbi/com-porttia luotua Windowsiin (CP210x_VCP_Windows). Se tarvitaan kun konffisofta vaatii com-portin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Pari lankalaukaisinta tuli postista. Toisessa lyhkäsemmässä on jopa lukitus. Ja sitten toinen on 6m pitkä paineilmatoiminen. En ole aiemmin sellasta käyttänytkään. Mielenkiintoinen kapistus.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Satula, satulaputki ja -putkenkiristin. Ei ollut helppoa, Helkama Ainotar oli niin hankala kohde, että piti käydä kolmessa paikassa ja viimein kun vein oikein paikan päälle niin löytyi puolessa tunnissa sopiva putki. Ah tätä standardien märää ;-)