Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Juu, näin toivon. Tilasin tässä vuoden verran Kamera lehteä ja totesin ettei siinä ollut mitään kiinnostavaa ja lopetin. Sitten löysin varastosta jotain vanhoja Kamera lehtiä 90-luvun alusta ja niissä oli filmijuttujakin, ni ajattelin, että näissä 80-luvun mumeroissa ainakin on pelkästään filmihöpinää.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Lopetin Kameralehden tilaamisen pari/kolme vuotta sitten, kaikki lehdet 70-luvun alusta annoin pois, tosin kalustorunkkarina säästin ne numerot 3 vai 4:t joissa kerrottiin kyseisen vuoden tarjonnasta ja uutuuksista
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Polaroid #625 Exposure Meter, joka saa kiinteän paikan Polaroid 110B -kamerani varustekengässä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No joku laitto linkin siitä monopodituesta, joten olihan se kevyttä kalustoa suositeltava. Ja samalla myös varakenkä tripodin, että että.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No, eihän ne sovitteet vieläkään riittäneet, koska kompendin kanssa en saa tarkennettua 6x6 negaa kompendin etupintaan, joten lisäputkea kehiin, eli 2kpl 28mm pitkiä 52mm kierteellä varustettuja holkkeja, noilla pitäisi kompendin säätalue juuri ja juuri riittää sekä 35mm, että 6x7 negankin reproamiseen siten, että negat on kiinni kompendin etupinnassa. Hitaasti hyvää tulee
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Valotusmittari, Gossenin Lunalite SBC. Ensi viikolla tulee siihen telelisäke.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kerrotko sitten kokemuksista kunhan saat käyttöön? Itse olen tuollaisia katsellut ja miettinyt jopa tehdä itse, mutta taitais olla enemmän hyödyksi jos vaan hankkis, eikä miettis
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Uusi näytönohjain ja poweri tietsikkaan. Niin ja hiljaisemmat tuulettimet siihen ja NASiin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Messuilta kaksi 6x9 laatikkokameraa, Kodak Brownie Model I ja Zeiss Erabox, sekä Canonin olkalaukku. Eikä lompsa keventynyt kun 36 €.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? On edelleen, koko viikonlopun, eli moniharrastusmessut Helsingin messukeskuksessa. Olis kiva käydä, vaan perhejutskat on yllättäen esteenä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tämmösethän ne messut oli ja on. Kuva & Kamera | GoExpo 2.–4.3.2018 Niin tuo kuvassa oleva laukku ei ole se ostamani vaan se on saatu kaupantekijäisenä ja linssin liinakin tuli mukana. Se laukku ei mahtunnu kuvaan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kävin viime vuonna tyttären kanssa noilla messuilla, mutta en kyllä nähnyt mitään "rojukauppiaita" silloin?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Rojua sulla on housussas. Kaksikin arvostettua firmaa myi käytettyjä huippu tuotteita ja mä ostin molemmilta. Kameratorilta laukun ja Jassilta noi kamerat.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ei sitten kelvannut lainausmerkit, no niin tai näin, tänään sain vihdoin Japanista SMC PENTAX 67 200mm F4 objektiivin, ei ihan teknisen määritelmän mukainen "Exellent condition", mutta varmasti hintansa arvoinen, ihan hyvää rojua tällä kertaa ;-))