Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Näinhän se on, niin kuin kaikki laatusoittimet, no jotkut triangelit ja helistimet ehkä poislukien. Yksi asia mikä oli minulle melkoisen positiivinen yllätys, on tavan nokkahuilujen hinnat, mm Yamaha n.8€, oisko tämä se syy, että niitä helkkarin pillejä pitää jokaisella alemmalla luokalla soitella, vaikka KUKAAN ei niiden soitosta tykkää... ja sitten äidit ja isät taputtaa innokkaasti, kuka oikeasti tarvitsee tuota "taitoa" elävässä elämässä?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mihinkäs ne aikaisemmat on menneet, vai onko niin, että kolmas kerta toden sanoo?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Olen kai sitten pelkkä ru.... Totta puhuen hommasin takasi kun ymmärtää G laseja ja haluasin testata Sigma 35 mm 1,4 lasiani filmipuolella. T kimo
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ostin täältä laukusta heräte ostoksena Start 35 K-II kameran. Odotan innolla sen saapumista. Ja Dianaakin sieltä Amerikasta odottelen. Taitaa mennä nää mun kuvaukset ihan väärään suuntaan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Diana tuli Ameriikasta kotiovelle. Oli paljon halvempaa ostaa Ameriikasta kun kotimaasta. Ku osais kuvata. Sulkimessa on aurinko, puolipilvinmen ja varjo. Sen mä just osaan katsoa. Mutta toi I tai B ei nyt heti leikkaa. Näyttää että siellä on filkkakin sisällä vai onkohan vaan joku paperi joka pyörii, sellaanen harjootusrulla.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kai sä nyt oot sen oppinut, että sillä I:llä kuvaat kameran valitsemalla ajalla ja sillä B:llä on aukko auki niin kauan kuin laukaisinta painat
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ja asiantuntija taas asialla. Se "I" on VALMISTAJAN ei kameran valitsema aika (esim. Holgas noin, sinnepäin 1/100) ja B on normi BULB.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kyllä se on vaan sen kameran tuottama aika, jonka kameran valmistaja on yrittänyt trimmata "oikeaksi".
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Bulb...no oishan se pitänny tajuta. Mä jo mietin kahta eri suljinaika tsydeemiä. Kiitti. Nyt mie osaan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Piti ottaa kamera pimiöön ja avata niin filkkahan siellä sisällä oli. Joko sen on joku kuvannu ja pyöritelly takasin alkuun tai sitten se on kuvaamaton. Minä poika menen huomen aamulla risukoon ja napsuttelen filkan täyteen risukuvia. EDIT: Rullaan ei tullu mitään kuvia. Se oli ihan kirkas rulla. Oli muuten kippuralla filkka...tais olla -60 luvulta asti ollu sisällä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ei rullafilmiä voi kelata takaisin kamerassa. Ei hyvin kyllä muutenkaan. Siinä lukee päässä onko kuvattu vai kuvaamaton. edit. Jaa niin, siis pimiössä tunnustelit. Jos filmi on oikealla puolella ottopuolalla ja antopuola vasemmalla on tyhjä, niin sehän on kuvattu. Tai vähintään siirretty loppuun. ed2. Muistin että sullahan on Kowa. Kyllä sinä sitten tiedät.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tarviitko Photokinaan lippuja Voi olla että saan niitä sesonki- tai 2 pv lippuja kesän aikana...