Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Onneksi on sentään pluginit! http://www.sauhupuoti.com/fi/valmiit-e-nesteet/357-old-havanna-special-e-neste-30ml.html (Rakeinen ja sävyiltään filmimäinen...)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? On, jos olet itse tupakkamies ja tiedät tän paskan. Helvetin surkee jos et ole, ja en tarkoita jos hyvän sikarin silloin tällöin polttaa. Ja lopuksi kolme (hymiö).
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tupakoimattomuus ei ole mikään tae välttää keuhkosyöpää, lähipiirissä kuoli keuhkosyöpään kaveri joka ei ollut ikinä polttanut, urheili koko ikänsä, joskus vaan näin saattaa käydä. Jotkut taas sitten polttaa kuin korsteenit 100-vuotiaaksi.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Näin on, tässä ajassa liikkuu paljon teräsmiehiä, joille kaikki on helppoo, kun on vain rautainen tahto ja periksi antamaton suomalainen sisu (tähän hymiö) Tsemppiä myös täältä, elinaika kertoimen lisäksi säästät kivasti rahaa
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Unohtuu noilta elämäntilanteidenkin mahdollinen erilaisuus. Pikkuporvarillisessä seesteisessä elämäntilanteessa näyttää kuvitelmat omasta rautaisuudesta helposti nousevan. Hillittömyys, niin alkoholin kuin syömisen ja lepäämisenkin kanssa... se että joku saattaa voida kuljettaa elämäänsä aina rajoillaan, ei tuollaisille normikansalaisille tule edes mieleen. Toki se on niin tavallista ja perusinhimillistä, että oletetaan toisten olevan samanlaisia kuin itse. Mutta kyllä mvuori, on tullut osteltua jotakin. ed. Nii noiki nyssit: http://www.docendo.fi/tuote/raw-kuvankasittely-lightroom-camera-raw-photoshop http://www.docendo.fi/tuote/photoshop-elements-harrastajan-kuvankasittelyopas http://www.docendo.fi/tuote/photoshop-lightroom-5-valokuvaajille Toivottavasti toinen vuoden ja vuosikymmenen paras ostos.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tällainen tupakoinnin mainostaminen on juuri sitä mitä inhoan eniten, vesitetään asiaa joka on kuitenkin kiistattomasti todistettu, mutta eipä siinä mitään, kukin kokeilee tuuriaan eri asioissa ja jotkut sitten jopa onnistuvat kuolemaan muusta syystä kuin tupakan aiheuttamista ongelmista. Mutta aina silloin unohdetaan, kuinka paljon laadukkaampaa se elämä olisi voinut olla ilman sitä tupakointia, tietäis miltä ruoka oikeasti maistuu, ei ehkä tarvitsisi syödä verenpainelääkkeitä, jaksaisi kaikin puolin paremmin, ei hengästyisi niin nopeasti, säästäsi rahaa ja kanssaeläjien marmatuksen haisemisesta, ruskeista hampaista ja sormista jne. jne.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Sekin on inhottavaa että on niin paljon lahjakkuuksia inhottavine elämäntapoineemn, joihin sitten vähemmän lahjakkaat runosielut voivat samaistua. Vaikkapa Juice Leskinen. Pois jos heidät voisi pyyhkiä historiasta, niin moni pelastuisi ja saisi laadukkaamman elämän. : ed. Ja Suomi lähtisi nousuun kun rahaa säästyisi. Paha hajukin vähenisi ja hampaatkin kiiltelisi kuin Herätkää lehdessä!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Topshotin uutiskirjeen innoittamana seuraavat lähti tilaukseen (toimitus jossain hamassa tulevaisuudessa): Olympus OM-D E-M10 Olympus M.Zuiko Di 25mm f1.8 Olympus M.Zuiko Di 45mm f1.8 Kalusto vaihtuu hieman kompaktimpaan, tai ei vaihdu ennen kuin intoudun hankkimaan sopivan laajiksen ylläolevaan settiin ;D (Nikon + 24/2.8 taitaa sittenkin kulkea vielä matkassa)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? En mainostanut tupakointia, sen sinä kuvittelet itse, mutta maailmassa on muitakin epäterveellisiä tapoja kuin tupakointi, esim. liika syöminen ja siitä aiheutuva sairaalloinen ylipaino, siihen ei vaan saisi puuttua koska se on ihmisen oma valinta. Ei läskit juurikaan sen vanhemmiksi elä kuin tupakoivatkaan. En ole ikinä syönyt mitään lääkkeitä, jaksan luultavasti yhtä hyvin kuin sinäkin, ruoankin maistan ihan hyvin, miksi rahaa pitäisi säästää, mitään ei mukaansa saa?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Nämä valitettavasti ilmenee vasta myöhemmin harjoitettuaan pahettaan riittävän pitkään,ihan on kuitenkin pakko mainita olevan joitakin tilanteita joissa koin itse savujen puolustavan paikkaansa ja eräs niistä oli pitkän päivän tarvottua metsästysreisulla soita ja mantuja,kun istuit kannon nokkaan katsellen orastavaa nuotion alkua samalla sytyttäen sikarin oli se eräs niistä isoista hetkistä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Olet siis huono ihminen, ilman sitä sikaria olisit jaksanut tarpoa toisenkin päivän putkeen
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tupakan terveyshaitoista valistetaan ihan koulusta alkaen ja on valistettu jo hyvän aikaa. Jokainen vähintään yläasteikäinen kyllä tietää markku55 kaiken mainitsemasi eikä niitä seikkoja myöskään ihmisiä päästetä unohtamaan. Terveysvalistuksesi tässä on vähän turhaa. Lainaamaasi tekstiä on mitenkään osaa pitää tupakan _mainostamisena_.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Minun tupakoivista (entisistä) duunikavereista suurin osa puolusteli tupakointia kertomalla juuri noita esimerkkejä kuinka nuorena joku urheilija kuoli ja kuinka vanhaksi joku himo tussuttelija eli. Noilla esimerkeillä vesitetään se tieto mikä tupakoinnista on totuus. Toinen juttu mitä en taas myöskään ymmärrä, on se, että kerrotaan kuinka vaarallista on olla lihava, vähän liikkuva, juoda viinaa jne. Joo, niin on, mutta ei nuo huonot tavat ole mitään vaihtoehtoja, parempi olisi jos niistä kaikista voisi päästä eroon, se ei tee tupakointia sen vaarattomammaksi on sitten lihavuuskin vaarallista tai ei. Aranevan kunto voi olla parempi kuin minun, mutta varma siitä ei voi olla , minulla on (yli?) 8v enemmän elettyä elämääkin, 56v olin vielä aika hyvässä trimmissä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Sikari silloin tällöin ei minusta ole tupakointia sanan varsinaisessa merkityksessä jos se tosiaan tapahtuu vain silloin tällöin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Stockmannin verkkokaupasta Velbon matkajalusta https://stockmann.com/fi/elektroniikka/kamerat/jalustat/jalustat/velbon-ut-43d-kamerajalusta--11465/11555? Pikaisesti kokeiltuna on yllättävän tukeva OMD:n ja 12-40:sen alla.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? M645:een sataviiskymppinen. Sisällä ensimmäinen filmi ostoksen saavuttua, joten en vielä tiedä miten toimii.