Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Minä olen omissa myynneissä lakannut merkitsemästä varattua, koska on ihan hyvä jos ilmaantuu lisääkin ostajakandeja. Voin sitten yhteydenoton tullessa kertoa, että siitä on jo sovittu mitä on, mutta kiitän kiinnostuksesta ja lupaan ottaa yhteyttä jos kauppa ei toteudukaan tai myöhemmin puretaan. (Vaan eihän ilmoituksista ole kovin suotavaa poistaa, mutta merkitä myydyksi.)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? [QUOTE> [/QUOTE] Tuon hinnalla olisi saanut kuvauskelpoisen LTM Leica paketin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? M645:n jalustakierteeseen supistin ja samaan runkoon hihna. Niin, vielä neliviitonen siihen kasikymppisen kaveriksi.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Itelle. Ja kai emännällekin kelpaa, kun tulee yhdeksän jälkeen opetushommista. Nyt on rahat melkein nollilla, joten erehdyin Peat Chimney-merkkiin. Kotona huomasin, ettei olekaan singleä. Vaan menetteleehän tuo. Ainakin talousviskin voittaa. Kapa
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Jep. Eilen palautin lainasta samaisen ykkösmallin lasin ja yön yli mietittyä kävelin kivijalkaliikkeeseen ja sanoin, mä ostan ton.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Hieno homma. Jarkko tykkäs? Tarvittis käydä makrokaupoilla lähiaikoina myös.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ei se varmaan mun kanssa ihan parasta tuottoa saa oon mä sellanen tinkaaja. Luultavasti sitten kuitenkin molemmat on tyytyväisiä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Uusi kühleri tietokoneeseen. Päätin vähän ruuvata hertsejä korkeammalle rosessorista.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kiva kuitenkin että on tuommonen paikka täälläkin. Siitä voi vähän maksaa ylimääräistä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Canonin EOS M tuli hankittua ja tuohon 40D:n ja objektien väliin loittoja kolmennippu. Näppärän oloinen laite tuo ämmäläinen, joskin hieman hidas tarkennus häiritsee aavistuksen.