Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Sinne, viime vuonna oli niin mukavaa, että ajattelin katsoa uudestaankin
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Konica VX 200 filmirulla kirpparilta. 0,50€ Edit, jatketaas tähän vielä. Elinchromen d-lite 4/4 to go setti lähti tilaukseen. Nyt ei sitten puoleen vuoteen tarttekaan ostaa kamerakamppeita. Paitti jo varatut pitää lunastaa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Oli se pakko Canonin oma 35 millinen ostaa kun ei ART Sigman kanssa jaksa enää pelleillä. Hajos jo toistamiseen tark.moottori Kuva kännykkälaatua...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ei juman kekka, onks toi 35-millisen raskaus jo pitkällä, mitäköhän sieltä tulee ...?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Nyt sen ostin ! Poreammeen kaikilla herkuilla! Haluan nyt kiittää kaikkia tippien antajia, kirpputoriostajia, pullonpalautusjärjestelmää,viimeisiä asiakkaita (joiden takia työpäivä on vartin tai kaksi venynyt) , säästöpossua, sekä veikkausta ja muutamaa syömätöntä pullaa ja mahdollisia muita tahoja jotka ovat tulkeneet minua hankkeessani. Tämän ammeen sain siis käytännöllisesti katsoen ihan ystävällisyyttäni - ilmaiseksi. On aika miettiä seuraavaa kohdetta. Olisiko se kamera, objektiivi, vai hyväntekeväisyys? - mietin sitä kun siemailen shampanjaa ammeessani ... pitäisi ottaa se väliseinän kuva!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? ... ei onnistu - olen kokeillut! mutta korkkeja mulla onkin tosi hieno kokoelma!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? [QUOTE> [/QUOTE] Minkälainen kaasutusjärjestelmä löytyy ammeesta? Onko se mallia Laihia/Torstai?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? [/QUOTE] Mulla on ainakin biokaasut omasta takaa, tulee hienot kuplat.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? [/QUOTE] No siinähän on ilmaa ja vettä suihkutettuna, on radio ja terapiavalo (mikäköhän migreenivalo mahtaa olla?), otsonointi (emmä sitäkään ymmärtänyt - olik tää nyt se hernekeitto-ilmiö?) niskatyynyt ja lämmitys.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Eikös otsonointi vähennä bakteereita kun taas hernekeittoilmiö lisää?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? OI! Voisko siinä olla! Aatele jos sais rodinali kylvyssä kolmiulotteisia valokuvia!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tollainen kamerakassi tuli tänään mutta en kyllä ostanut mitään... Edit: linkki korjattu
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Yashica Minister D, Yashica Multiprogram 109 ja Agfa Portraitlinse Iso-Rapid I ja IF kameralle.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Patterin hähnel Giga T Pro II kaukolaukaisimeen....saappanährä toimiiko kyseinen pilipalivehjes yhtään paremmin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kaksi bulkkirullaa vanhentunutta HP5+:a ja yhden bulkkirullan tuoretta Agfa APX 100:sta.