Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Melkeen ostin 5x7 kameran, nyt jännitetään huomisen ostaako joku muu sen
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Voiko suurennuskoneita olla liikaa Oikeestaan ostin eilen kaksi... Pitäisköhän alkaa myymään joutilaita pois. Kun tuo viimenen kotiutuu, niitä on sitten viisi (5).
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tänään hain postista Arduino micron, MikarS 4,5/55 suurennoskoneobjektiivin ja 3 kpl sirullisia C/Y -> EOS adaptereita.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Nahkaisia kellonremmejä, nokian kopioakku ja vielä tätäkin tekisi mieli...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Huutonetistä D5 + 28-200 Tamron. Digitarvikkeelta VVS ja UV, jäljempänä kertomaani normaaliin. Verkkokaupasta Velbonin jalusta. Annoin, siis lahjoitin ensimmäiselle FB-yksityisviestin lähettäneelle; 400D:n + 18-55 kittilinssin, kun olin niin iloinen. Vielä iloisempi olen, kun saan viikko sitten maksamani HuutoNetistä huutamani 50mm 1,8 II linssin vitoseeni. **kele
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kaksi lippua Leningradilaisten lehmipoikien konserttiin. Tulee sinne joku itämään kuorokin vahvistukseksi. Siellä kai yksi opiskelukaverikin taidekoulun puolelta nimeltään Sakke touhuaa. Kapa
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? mää olen hirveästi yrittänyt olla ostamatta poreammetta ihan vielä... vaikeeta!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Fujin X-E1:een peukalokahva. Jenkkilästä ensin yritin Adoramasta hintaan 20€ postikuluineen, vaan eivät suostuneet toimittamaan tänne, joten aikani surffaillessa löytyi sama vehje Kiinasta hintaan 5 euroa postikuluineen. Meni tilaukseen. Käyhän se näinkin. Kapa
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Pari kaveriperhettä on sellaiseen investoinut, aikas lyhyeksi on käyttö jäänyt, nyt sitä vaan putsaillaan. Tulee selkeästi halvemmaksi käydä silloin tällöin jossain vesipuistossa, kylpylässä, uimahallissa tai hotellissa. Ainakaan ei kannata hankkia kahden hengen poreammetta, se on oikea vedentuhlari ja veden lämmittäminen maksaa maltaita.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ei kai sellaista kukaan tee, enkä ymmärrä mitä sellaisella edes tuossa tekisi. Kapa
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? mä ratkasin ton ongelma sillä että opettelin seisomaan päälläni 90 asteen kulmassa