Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Itse oon kuvannut uskollisesti niillä rompeilla mitkä olen joskus pitkän harkinnan jälkeen ostanut, Yhden kameran oon myynyt pois ja sekin oli 5DMk 2 jonka ostin kun opiskelut alkoi ja myin pois samana päivänä kun valmistuin... Ei ne kuvat siittä mihinkään parane välinettä vaihtamalla "parempaan" !
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Itse vaihdan kameroita melko harvoin, tosin d-runkoja on tällä hetkellä 4 kpl, en ole ostamassa enkä myymässä. Filmivehkeitä ei enää noteerata. Itse kuvasin aluksi Nikonilla ja jotenkin on jäänyt moni asia takaraivoon niin, että ei vielä 9 vuoden jälkeenkään tahdo Canonilla mennä asiat automaattisesti, osaksi siksi kuvaan vain ja ainoastaan M-valotuksella. Senkin asian takia inhoan kameran vaihtoa. Kaikkea muuta valouskuvaukseen liittyvää tavaraa tulee ostettua aikalailla, salamoitaja siihen liittyvää systeemiä on senverran että pärjää...vanhoja ei myydä pois.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Oikeesti ei minua haittaa se että olen kameroita vaihtanut hankkinut ja myynnyt. Helpottaa se että tunnustaa omat heikkoutensa eikä yritä soutaa vastavirtaan. En ehkä ole kameroiden kanssa päässyt koskaan sellaiseen tasapainoiseen tilaan. Kuvatkin menee myös sen mukaan laidasta laitaan. Ei tämä niin vakavaa ole.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Eikös sulla ole ollut se 5DMkII ja ne 2.8 zoomit jo pitkään "peruskalustona" ?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 8x10 Eastman Heavy Weight Printing Frame 5x7 contact printing frame 5x7 filmikasetteja
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tetenal C41 kitti ja kassillinen muovipulloja litkuille ja Isohko pesuvati vesihaudetta varten.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mielessäni olen hinnoitellut ja myynyt kalustoni ja hankkinut jo uuden. Käytännössä en vielä mitään. T Jukka
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kauhee vääntö on päällä....taitaa tulostusprofiilien luonti jäädä marraskuulle, Fibre Silkissä on onneksi hyvät värit,
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tamracin reppu, M42-runko normaalilla ja toinen akkukahva D600:aan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? On ne ollu kait jo kolmisen vuotta. En ihan muista. Se onkin mun tuotanto kuvauksiin tarkoiettu ja Elincromen salamasetit. No on ihan eri juttu enkä niitä laske laisinkaan tämän harrastuksen piikkiin. Niitä harrastusvehkeitä mä ostan ja myyn. Tänään just kuvasin tolla teatterimme promokuvia. Kuvat ladattu koneelle ja muutama tosi herkullinen kuva onnistu. Olen tuohon markku kakkoseen tosi tyytyväinen.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? DeVere Dichromat, objektiivilauta ja Rodenstock Ysaron 4,5/90. Suuret kiitokset myyjälle. Nyt on kaikki tarvittava, että saa 9x12 koneen kasaan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Muovilokerikon johon saan kaiken pikkusälän omiin lokeroihinsa, suodattimet, objektiivitulpat, adapterit, ruuvisovitteet, soviterenkaat jne.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ostin vastavalosuojan. (S.o. saksalaisvalmisteinen säänkestävä lierihattu.)