Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ei tullut, totaalisen jumissa kuulemma, eikä korjaaminen kannata, vaihdoin sen muutamaan Hasselin vv-palkeeseen kuuluvaan rajaajaan josko niihin saisi rakennettua ne filmipitimet reproamista varten.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tsekkaakohan ne noita kameroita lainkaan, koska mun FX-D:ssä oli ASA kiekko irti. No, sehän oli sentään pieni vika joka korjaantui pikaliimalla, mutta kuitenkin.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mä luulen, että nuo halvemman pään kamerat ja kamat saa vain päällisin puolin tarkastelun, muuten niistä tulisi liian kalliita. Jo ekan kaupan yhteydessä piti vaihtaa Konican T3 Minoltan XG9:iin koska huomasivat jo ennen lähettämistä, että T3 ei toimi, mutta silloin olin jo maksanut ja näin ollen jouduin vaihtamaan kameraan jota en edes kaivannut. No, XG9:n voin pistää myyntiin, koska sen tilalle sain toivomani XE-1:n muualta, tosisaalta mitä lie teen Hexanon AR 50mm 1,7 lasilla, kun en sitä T3 runkoa saanutkaan, hankin hädissäni tuon lasin samana iltana kun maksoin T3 rungostakin. Eihän nämä isoja rahoja ole, mutta muutama kerta kun ostaa 30-50€ summilla vääriä kamoja, niin alkaa kokonaissumma olla jo kunnon pelien arvoinen.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No, sitten oli pakko hankkia kunnon objektiivi tuolle tulevalle Spotmaticille, Super-Multi-Coated TAKUMAR 1:1.4/50 kuten objektiivissa lukee - nyt sitten varmaan jo toinen säteilevä objektiivi taloon
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Meikäläinen harmittelee lähinnä huonoa tuuria Kameratorilta ostettujen kamojen kanssa, hyvin ovat kuitenkin hoitaneet pulmat, ei siitä voi moittia. Harmi vaan kun olen ensin ostanut heiltä, saanut tilausvahvistuksen, ja niihin ostoksiin sitten mm sopivia objektiiveja muualta, eikä niitä sitten tarvitakkaan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ostit siis kameratorin? No joo,jutut muuttuu ostamista ihan johonkin muuhun.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Joo, kameratoriin on 100% luotto. Kuntoluokitus on aina sitä, mitä on luvattu. Samaa mieltä kuin diefenbaker. Ja monesti on kyllä tullut otettua vaihdossa kameratorilta, kun itse myy. On helppoa ja luotettavaa. Heillä kun usein on sitä, mitä itsellä tekee mieli... T Jukka
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Olen miettinyt ja ehkä itsellekkin jo pikkuhiljaa myöntänyt että kameroiden kanssa menee hiukan silleen että haluaa jonkun vekottimen ja kun sen kanssa on aikansa tusannu voi sen myydä tai vaihtaa toiseen. Sitten on kiva taas uuden vekottimen kanssa tusata kunnes senkin aika tulee. Joskus jopa häpeän tätä ominaisuuttani. Olen siis vajavainen yksilö. En ole sen luontoinen ihminen että jaksaisin kovin pitää samaa rataa kulkea. Toista se on teillä jotka on heti valinnu oikean kameran tai vaikka vääränkin mutta jaksaa silti luottaa siihen valintaan eikä hötkyile suuntaan eikä toiseen. Arvostan sellasia ihmisiä. Koskaan ei saa sanoa ei koskaan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mistä ihmisistä sä nyt oikeen puhut, ei tuollaisia olekaan, ja jos on, niin kunhan väittävät
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kyllä Markku tuon tyylisiä immeisiä on, vaikka ne on harvassa. Aina, molemmat ääripäät ovat harvalukuisia ja kaussin käyrän, tai jonkun muun käyrän mukaan, suurin osa immeisistä asettuu jonnekin sinne välimaastoon.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Täällä on. Aikaisemmista kameran vaihtohötkyilyistä harmistuneena, vaihdoin muutama vuosi sitten taktiikkaa ja sillä tiellä mennään. Näistä vehkeistä saa paljon enemmän irti, kun pitää niitä niin kauan, että oppii edes käyttämään niitä. Puhumattakaan, miten paljon fyrkkaa säästyy... =)
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Miekii hankin kesällä uudet lasit, samalla rahalla olis saanut aika komeen kakkulan kameran nokalle.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? On tullu ostettua, kun vaan saisi jotain vastinetta rahoille! Taas yksi kusettava Suomalainen fotoputiikki lisää. Hirmu vakuuttelut meilissä ja puhelimessa että tavaraa löytyy hyllystä, tilaa vaan. Nyt on 2800€ maksettu verkkopankin kautta ja yht äkkiä onkin saldot nollilla ja teknisiä ongelmia. Kieroja ne Savolaiset!!