Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Jahas, taas tuli Enklannista paketti Hong Kongin sijasta. Ja Suomesta tuli Ezra Poundin kootut.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Apo-Symmar 5.6/240. Pääsee Szabadin nokalle potrettiobjektiiviksi. Linssi ei mahtunutkaan Szabadiin. Damn!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 2 etutulppaa hasseliin ja 2 gelatiinisuodinta, keltaoranssi ja punainen. T Jukka
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Oukei, jos tosiaan haluaa helposti kasattavan ja mukana kuljetettavan softboxin niin se on kyl toi Westcottin Apollo.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? "Onko tullut osteltua jotakin?" No eipä juuri, koitan päinvstoin säästää matkaa varten -tosin se, ettei tuhlaaa kaikkea varusteisiin, saa ne näyttämään päivä päivältä omituisemman hintaisilta. Ja tietty päinvastoin; joku 6000fim kamerahan vaikuttaa, kun vähän aikaa on sisällä suossa, hiton ilmaiselta...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Lennot Roomaan... kait sekin liittyy valokuvaamiseen, jos raahais kameran mukaan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Massive dev chart iPhonelle. Oli edullisempi kuin uusi paristo mun pimiökelloon
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Bang & Olufsen -viritinvahvistin kirpparilta. Toinen kanava oli pimeänä, mutta vartin tutkimisen ja parin minuutin kolvailun jälkeen soi taas! Ei ollu kallis. Härskillä tavalla hienoja kapistuksia ovat!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Mulla olisi Beogram 1203jos kiinnostaa kunnostus. Jäänyt tekemättä itseltä, kaverin levysoitin mutta antoi sen tarpeettomana mulle. Ainakin se pyöritti vähän aluksi kun kokeiltiin...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Zeiss Ikon Nettar 515/16 (mit 6,3/7,5 cm Novar Anastigmat). Ja puupuolakin vielä tallella.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Joo, kohta on ostokrapula. Lähdin eilen duunista fillaroiden, ajatuksella "käympäs katsomassa paria Hasselin lasia kun hinta näyttää olevan kohdallaan". Kaikissa meissä kun asuu pieni Sulo Vilen Samantien tuli hankittua Planar 80/2.8CF ja muutaman tunnin harkinnan jälkeen vielä Distagon 50/4 CF FLE. Nyt on siis CF sarja täydellinen: 50-80-150. Distagon 60/3.5CF saa lähteä, vaikka onkin kiva optiikka muuten, mutta kun on niin lähellä noita eilisiä impulssiostoksia.