Vs: Onko tullut osteltua jotakin? No, kaiken näköistä sälää, adaptereita FD to NEX, FD to m43, FD to PK (linssillinen), salama istukka SONY to muut jne. Pikku hintoja, mutta loppujen lopuksi aika iso summa, mutta mitäpä sitä voi vekotinhulluudelle Tänään tuli Tokinan FD sovitteinen 100-300mm F4, joten sovitteille on käyttöä.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Valotusmittari. Digisix. Kätevänkokoinen. Mutta silti piti tarkistella iPuhelimen aplikatiosta että mitäs ihmettä se näkee. Menenkin heti nyt kehittämään. HP5 kokeilussa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Joo, totesin tämän tuolta toiselta saitilta. Jos suoraan sanon, niin oli hieman outo myyjä asenteeltaan, mutta so what jos kaupat sujui ok Onnittelen!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Heliopanin ND 82mm kierteellä. Nyt on ne suotimet kasassa mitä tikikuvaaja tarvitsee eli 58/67/82mm polat ja ND:t, kuusi suodinta.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kiitoksia. Myyjällä oli ehkä vähän huono päivä eilen mutta kyllä oli taas "renkaanpotkijoillakin" ihme vihjailua (dc.netin perinteiseen apinatyyliin), joten en yhtään ihmettele myyjän provosoitumista. Hän oli tavatessa oikein asiallinen ja reilu kaveri ja tavara vastasi täysin kuvausta. Ja sain sen paljon parjatun kuitinkin sen lisäksi että sain uudenkarhen kameran ekstroineen erittäin kohtuulliseen hintaan.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Voisitko suositella lääkitystä, joka parantaisi filsuhimonpuutostaudin?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? En, mutta ylimääräiseen känkkäränkkään löytyy tietääkseni jotain lääkitystä. Miksi sinua häiritsee se jos minä katson tarvitsevani filsuja joskus, vaikka sinä et tarvitsekaan? Aika teinimäinen ajatus minusta moinen, joten en odottaisi kuulevani sitä aikamieheltä. Jos kuulen, oletan että siihen on joku erityinen syy, vaikkapa huono päivä, tai sitten jotain vakavampaa? mutta antaa olla, kukin taaplaa tyylillään.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? En kommentoinut sinun henkilökohtaista tarvettasi vaan yleistystäsi: kaikkiin "tikikuvaajiin". Kerroin olevani tikikuvaaja, joka ei ole filsuja tarvinnut. Ja sinun diagnoosisi on että minun lääkityksessäni on jotain vikaa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Tämä keskustelu johtaa minut jotenkin ajattelemaan Anselin osalta vanhan sanonnan mukaista fiilistä, elikkä "Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa". Miksi antaa ymmärtää jotain toisen tekstistä, mutta vastauksessa ei kuitenkaan olla muka puhumassa samasta asiasta lainkaan?
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ostin Olympus E-P2, tuli viimeksi viikko sellainen myytyä.. Ja 17/2.8..
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Juu, en ymmärrä. Se on vain minun käsitykseni siitä mitä digikuvaaja tarvitsee, eikä siitä käsityksestä pitäisi kenenkään tarvita vetää hernettä syvälle sieraimiinsa. Mutta jos haluaa vetää, niin silvuplee... en aina ymmärrä näitä loukkaantujia, mutta kun niitä on niin montaa plaatua, niin en oikeastaan enää edes yritä. Olisi luullut että saitin vakkarijäsen olisi hieman avarakatseisempi, mutta kerrankos sitä yllättyy.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Juu, kerroit käsityksesi siitä mitä digikuvaaja tarvitsee. Minä kerroin oman mielipiteeni siitä mitä minä en ole tarvinnut. Muiden tarpeita en ole sorkkinut. En vetänyt herneitä edes silloin kun ehdottelit muutoksia lääkitykseeni, vaan pyysin neuvoa =D Toisen keskustelijan "lääkitykseen" vetoaminen valokuvauskeskustelussa ei osoita asiallista avarakatseisuutta.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Miten vain. Ennen aikaan noita vain kutsuttiin mm. nimillä "sähköinen kaukolaukaisin" tai "kaukolaukaisukaapeli". Sinun logiikkasi mukaan kiinteällä yhteydellä toimiva kauko-ohjain ei ole kauko-ohjain.