Vs: Onko tullut osteltua jotakin? 30 pakettia Polaroid Chocolate, viimeiset paketit myydään parhaillaan tarjoushintaan Impossible Projectilla. Jääkaapissani on ennestään 20 pakettia Chocolatea, eli 50 paketin verran (500 kuvaa) voi vielä tästä upeasta filmistä nauttia, sitten se on niin sanotusti siinä. Kai näillä muutama vuosi pärjää kun kuvaa harkitusti...
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kaunis Zeiss Movikon 2x8 filmikamera telelisäkkeineen ja upeine laukkuineen. Kyllä vain saksalainen mekaniikka on hienoa (lähes) kansantuotteissakin! Tosin vanhoissa luetteloissa tuo kamera oli melko kallis. 2x8 filmiä löytyy Saksasta samoin kuin kehityspaikka. Ei kun kässäriä väsäämään
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Hitsi, vaimokin teki saman. Mutta minä, minä raasu en. Sillä juhlamokat on töihin ja kotona juodaan kahvia.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kennon putsaussatsi tuli ostettua. Sitten kun vielä iskee inspiraatio, kokeilen putsausta kenties perspiraation kera.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Ei kun Zeiss Ikonille ostin. Lehmusvuoren palstalla on muuten jonkinlainen Xpan valmiuslaukku myynnissä, tosin en tiedä minkälainen.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Oho, aika pitkään olen XPanin omaa valmiuslaukkua mestästänyt. Olisi hieman turvallisempi sen suojassa tunkea rinkkaan. Toivottavasti valmiuslaukku on vielä myymättä, meiliä lähtikin jo myyjälle! Suurkiitos vihjeestä!!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Kerrankin onnisti, oli vielä myymättä! Hasselbladin alkuperäinen käyttämätön XPan valmiuslaukki lähti edullisesti, 35 eurolla. Olen oluen velkaa jos joskus tavataan, Sami!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Et mitään ole velkaa Keni, mutta saahan sitä mulle aina niin halutessaan oluen tarjota Hienoa että laukku löytyi!
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Sami saa kohta ilmaiset känöset. Olen myös oluen hänelle pystyssä, en tosin enää muista minkä takia mutta satavarmasti muistan, että oluen olen velkaa.
Vs: Onko tullut osteltua jotakin? Heh heh! ;D En muista kyllä itsekään miksi. Täytynee tulla seuraavaan miittiin mukaan.