Onko täällä muita kehystäjiä kuin minä? Vois olla kiva vaidella kokemuksia. Valokuvan pohjustusasiatkin on mielessä.
Vs: Onko täälä muita kehystäjiä? Hankin viime vuode puolella lopetaneen kehystämön irtaimiston. Nyt pikkuhiljaa opetellut kehystyksiä ja paspan leikkaamista.
Vs: Onko täälä muita kehystäjiä? Kiva juttu. Itse aloitin ostamalla lopettaneen valokuvaajan kehysvaraston ja muut käyttökelpoiset roinat. Kasauskoneen ja paspisleikkurin ostin toiselta kehystäjältä joka osti tietokoneohjatut laitteet.
Vs: Onko täälä muita kehystäjiä? Mäkin ilmoittauduin, mutta en mennyt. Semmonen viikonloppukurssi Hyvinkäällä.
Vs: Onko täälä muita kehystäjiä? Kehystys olisi kyllä kivaa, jos olisi tilaa. Nyt valmiitkin kehykset vievät liikaa tilaa.
Vs: Onko täälä muita kehystäjiä? Tilaa kyllä tarvitaan. Mulla on n. 60 neliöö eikä yhtään liikaa. Laitteiden mukana tullut listavarasto vie paljon tilaa kun työtilan korkeus on vain 2,5 metriä. Ei mahdu kolmen metrin pätkät pystyyn.
Vs: Onko täälä muita kehystäjiä? Mun mielestä valmiit kehykset vievät paljon tilaa. Ja aika hitaasti lähtevät matkaan...parempi tehdä valmis mittojen mukaan. Mulla on hajautettu ulko/sisätiloihin kehysten tekeminen, kamalaa ramppaamista edestakaisin.
Vs: Onko täälä muita kehystäjiä? Viime päivät on mennyt aika tarkkaan näissä merkeissä. Koitan saada syksyn näyttelymateriaalin valmiiksi nyt loman aikana. Tänään loppui osat, joten tältä viikonlopulta homma jäi seis.