Avattaessa Elementsiä tulee viesti: "Ohjelma ei voi käynnityä, koska MSVCP110.dll puuttuu tietokoneesta. Yritä korjata ongelma asentamalla tietokone uudelleen." Tilanne on sama, avaanpa sen stand-alone tai Lightroomista editin kautta. Viestin kuittaamisen jälkeen kone kyllä sitten käynnistyy nor,maalisti, mutta viestin roikkuminen jatkuvasti häiritsee. Samalla tietysti toiminnallinen epävarmuus mielessä, seuraako tuosta jotain. Tiedosto todella puuttuu, haku ei sellaista c-asemalta löydä. Onkohan tuo universaali tiedosto vai sisältääkö käyttäjän asetuksia? Jos joltakulta sellainen löytyy olisiko mahdollista lähettää tuollainen minulle vaikka sähköpostilla ja kertoa samalla, mistä hakemistosta tuo on peräisin. Osoite olisi olli (piste) knuuttila (at) varallisuus (piste) fi . Ohjelman uudelleenasennus ei auttanut, yhä edelleen sama ilmoitus.
Vs: PS Elements 11 ongelma Lataa ja asenna: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5555 Sillä pitäisi hoitua.
Vs: PS Elements 11 ongelma Joo, korjaantunee tuollakin. Mulla oli sama ilmoitus photoshop cs5:kanssa, nikin sivuilta löysin ilmoituksen tuosta. Jos on rekisteröity versio, mulla korjaantui, kun asensin nikin päivityksen eli samasta spostiosoitteessa olevasta osoitteesta kuin alkuperäisenkin aikanaan latasin. Jos on rekisteröity, voi myös ladata trial version, jolloin se päivittää nykyisen rekisteröidyn versioisi uusimpaan. Mulla oli käyttiksenä win7. T Jukka
Vs: PS Elements 11 ongelma Tuo on Microsoftin Visual C -kääntäjän ohjelmakirjaston osa. Ei sisällä käyttäjän asetuksia.
Vs: PS Elements 11 ongelma ratkesi ja tuotti uuden ongelman No niin. Minulla on myös käyttiksenä win 7 ja siis NIK-paketti asennettuna. Kokeilin molempia yllä olevia ehdotuksia. Microsoftin linkki ei antanut edetä, kertoi, ettei voi asentua, koska uudempi versio on olemassa. No, asensin NIK:in try-paketin koneelleni. Tällä ongelma korjaantui. Elements käynnistyy sekä yksinään että Lightroomista ilman ongelmia ja ilmoituksia. Mutta ei tässä vielä kaikki. Nyt nimittäin NIK:in paketista Sharpener Pro, Define ja Viveza aukenevat hienosti, kuten myös HDR Efex. Sen sijaan Silver Efex, Color Efex ja uusi Analog Efex aukeavat kyllä, mutta käsiteltävä kuva on vain harmaita ja värillisiä laatikoita. Ehdotuksia?????
Vs: PS Elements 11 ongelma Löytyi tuohonkin ratkaisu, nyt löysin sen itse NIK:in sivuilta. Laitan tähän muillekin tiedoksi ja avun tuojaksi, mikäli sama ongelma tulee eteen. Poistin ruksin kohdasta "enable GPU processing" kaikissa ohjelmissa, jossa kuva ei näkynyt oikein. Tällä toimii nyt kaikki. Kiitos kaikille ongelmassa avustaneille!
Vs: PS Elements 11 ongelma Ollopas hyvä! Mistä tuo GPU prosessing löytyy, jos joskus sattuu itselleni tulemaan? Siis sieltä ohjelman asetuksista? T Jukka
Vs: PS Elements 11 ongelma "Enable GPU prcessing" rasti löytyy ohjelmaikkunan vasemmasta alakulmasta painike "Settings", välilehti "GPU".