Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? Joo olen huomanut että tuo köytös sinulta on välillä unohtunut,tai et ehkä vaan ole hahmotanut?
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? kiitos palautteesta, yritän olla tarkempi siinä, vaikka minusta palauteesi olekaan perusteltua. Lisäys: tarkistin viisi sivullista kirjoituksiani kuva-osioon. Epäkohteliaaksi luettavaa palautetta oli kahden kuvan kohdalla, joissa lainasin sinun palautetyyliäsi. Kuvat olivat myös sinun.
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? Onko sulla Jari mitään hajua miksei täällä valtaosa käyttäydy kuin sinä?
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? No enpä ole vajonnut tasolle, missä puhun liikuntavaimmaisten potkimisesta yms. Lainaus käytäjältä JLN [QUOTE> [/QUOTE] Öö, miten se menikään?
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? Juurikin, mutta jatkat ja jatkat jokatoisen kanssa... Tässäkin threadissa yritit aiemmin hakea konfliktia, jo useamman kanssa, viimeisenä "juhaa", kuka ei fiksusti lähtenyt mukaan provosointiisi. Välillä joku antaa sitä mitä tilataan... Oisko tämä parempi palsta, jos otettaisiin tavoistasi mallia? Edit: Toisaalta ihan turha viesti tämäkin, anti mennä vaan...
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? Aloita itsestäsi? Minä sanon asiat suoraan, ilman että ketään yrittäisin erityisemmin miellytää, sillä lailla täällä netissä saa keksuteluita aikaan ja se on tietoinen valinta. Minulle ie aikuisten oikeasti ole mitään väliä mitä esim. sinä olet minusta mieltä. Ollen olut yrittäjänä asikakaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa tekemisissä ja pomona sadoille ihmisille elämässäni, olen joutunut ns. ammatikseni "käytäytymään", en ole täällä kenenlekään mitään myymäössä tai mitään pyytämässä, joten ei ole mitään väliä jos jotkut ei tykkää.
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? Jari ,älä ota vittuiluna mutta sulla on kamalasti kirjoitusvirheitä.Johtuuko se kiireestä vastata ja tarkastuksen laiminlyönnistä? Korostan että ei pahalla ja tulee niitä itsellekin joskus. T Kimo
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? Eikö täällä joku viisas ole sanonut että pienellä provosoinnilla saa mielipiteitä esiin? Näköjään toimii! Mutta aika pieni porukka täällä pyörii ja siitä ainoastaan hyvin pieni osa kirjoittaa mitään kuvakommentteja. En lue kaikkia enkä seuraa ketään erityistä. Tiettyjen henkilöiden postauksia avaan useammin ja tiettyjen harvemmin, näin varmaan toimii suurin osa laukkulaisista.
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? Joo, mm tuossa lyhyessä tekstissäsi kolme, välimerkki tulee heti sanan jälkeen ja seuraava sana alkaa vasta välilyönnin jälkeen. Olet varmaan jo kuullut, että Jarilla on lukihäiriö, se ei ole sama asia kuin huolimattomuusvirheet, ei edes oikolukiessa vaan löydä omia virheitään, sille nyt ei mahda mitään, eikä ainakaan minulta ole jäänyt ymmärtämättä mitä Jari tarkoittaa.
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? En ollut tietoinen lukihäiriöstä, tarkoitin lähinnä sanoja, pahoittelut Jarska. Luulin tosissaan että muusta oli kysymys, ja selvää olen saanut itsekkin asiasta. Oikeinkirjoitus välilyönteineen ei ole mullakaan lähellekään sielläpäin, Karpo tietää.
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? Oli kiire tällä kertaa, oli sovittua aika.
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? Kumpi on mielestäsi tabu jep kommentti vai Sireenin tapa kirjoittaa?
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? Hienoa kuitenkin että on jotain sinullekin komentoitavaa, vai mitä?
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? Olen tuollaisesta joukkolynkkauksesta samaa mieltä, pidän sitä raukkamaisena joukkosieluisuutena johon innostuu vain henkilöt joilla ei ole tarpeeksi hyvä itsetunto, yksin ei uskalleta olla eri mieltä. Jari on mielestäni parantanut hurjasti suhtautumistaan noihin provosoiviin häntä kohtaan suunnattuihin kirjoituksiin, minun pinna ei kestäisi vastailla niihin niin kiltisti kuin Jari nykyään, täydet pojot Jarille siitä.
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? Eikö kuitenkin valokuvauksen olessa kyseessä lukihäiriö aiheuta vähemmän häiriötä kuviin, kuin puusilmäisyys?
Vs: Onko asiallista ehdottaa uutta rajausta joka ikiseen kuvaan? Taputukset selkääntaputtajakerholaisille! [hymiö]