terävä, tarkka, teknisesti varsin onnistunut. -> siis hyvä kuva. Ei silti tarjoa mitään järisyttävän mielenkiintoista, lähellä mutta vielä pienen matkan päässä..
Loiralla on hauska "mitäs kummaa tässä nyt oikein tapahtuu, miten mä reagoin" -ilme. Bonusdetaljina kieli näkyy hieman ja saa aikaan ilmeen muuttumisen enemmän hölmistyneemmäksi. Varjoa tuo ehkä vähän kaipaisi, mutta toisaalta, mustassakin erottuu viel detaljit hyvin tallaisenaan.
Elävän näköinen kuva. En ole vielä pystynyt selvittämään miten muutamasta kuvasta jotka olen nähnyt on tullut niin elävän tuntuinen, mutta jotakin tekemistä sillä on hyvin osuneen syväterävyysalueen ja tarkkuuden kanssa. Nämä molemmat kun sattuu kohdalleen ( ovat siis samat kuin silmin nähtynä ) niin kuvasta tulee elävän oloinen ja kolmiulotteinen. Tausta näyttää mun silmään ainakin photarin gaussian blurrilta. Eikä sovi oikein koiran eläväisen kuvan kanssa yhteen.
hyvä muotokuva koirasta. hyvä kuva, 10 pistettä (ja koirakuvat lähtee rankoista miinus puolen pisteistä).
Kiitoksia kannustavista kommenteista. Tausta on photarin gaussian blurrattu koska se olisi sinällään sopinut vielä huonommin kuvaan. Niin ja on se, maailman hienoin rotu.
Teknisesti onnistunut kuva....hivenen asettelisin erilailla, mutta kaikkiahan ei voi aina miellyttää =) Pääasia koirakuvissa on kuitenkin, että on itse jotenkuten tyytyväinen ja saa mielestään sen oman hunsvolttinsa 'luonteen' siihen kuvaan. Ainakin itsellä tapahtuu näin aika harvoin, tosin aika harvoin myös jaksan omaa koiraa kuvata. Positiivista tuossa on, että olet raapassut sitä myös kuononpäähän. Tulee heti aivan erilainen kuva, kun on 'molemmissa päissä' sitä 'bokea', oli se sitten tehty vaikka millä... vaikka itse suosinkin sulkimella tekemistä. Höpö höpö, sanoo kanakoiramies =)
Tipe kirjoitti: Positiivista tuossa on, että olet raapassut sitä myös kuononpäähän. Tulee heti aivan erilainen kuva, kun on 'molemmissa päissä' sitä 'bokea', oli se sitten tehty vaikka millä... vaikka itse suosinkin sulkimella tekemistä. Kuononpään suttu johtuu isosta aukosta, en ole sitä erikseen sutannut. Sisällä kuvattu vähässä valossa ja kun vuoden ikäinen pentu ei oikein pysy paikoillaan...[/quote][/b]