"I must be someone else to be me." Yes. . . You really must be someone else to be You! Ja muistakin pysyä tälläisena.
no mutta hienosti! mikäs olis tarpeeksi kunnollinen duuni? Tällä hetkellä olen Yliopisto-opiskelija, maalari ja freekuvaaja samaan aikaan, joka päivä. Parturissa ei tässä vauhdissa ehdi käymään. pahoitteluni siitä.
Maalari on ihan hyvä duuni. Tikkurila lippis päähän ja valkoset haalarit päälle. Angstisen nuorison omakuvia olivat, mutta parannusehdotuksia täällä yleensä halutaan.
se, että ne näyttää angstiselta, tulee ihan sun omasta päästä. Minä en varmasti ole angstinen, eikä kuvien pitäisi sen näköisiä olla. Tulkinta tulee katsojan omasta päästä, eikä siitä voi syyttää kuvaajaa. Pääasia silti, että herättävät edes jotain tuntoja.
Sinäpä sen sanoit... Minusta kolmonen on tuolla ilmeellä ehdottomasti paras. Hyvä idea toteuttaa omakuva näin.