Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ensimmäinen julkaistu kuvasi?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana virus, 13 Joulukuu 2005.

Täällä kun alkaa olla kuvaajaa jo laidasta laitaan ja lattiasta kattoon niin kertokaapa mikä/millainen oli ensimmäinen julkisesti esiin päässyt kuvanne. Lehtikuva, taulu, juliste, mikä vaan, joka on päässyt yleisesti ihmisten nähtäväksi muualle kuin nettiin. Itselläni ei ole kuin nettisivustoilla vilahtelevia kuvia, ainakaan vielä.

1. Paikallisen Urheilukeskuksen lehdessä jossa esiteltiin jaoston toimintaa....Jossa muuten kävi vielä niin että urheilukeskuksen Kalifi muutteli kuvaa omin luvin..Laittoi hiukset mulle ja poisti kaverin selästä tekstin Kamp Jutsu..asiasta käytiin kiivas sähköpostikeskustelu ja lopulta annoin asian olla. Ei vastapuoli väittänyt vastaan kuinka olisi voinutkaann? selitteli niin että asia rupesi kiertämään kehää joten en viittinyt olla se ru....i joten lopetin tivaamisen JA ANNOIN ASIAN OLLA..Lehti julkaistiin muuten muokatulla kuvalla..Taitaa olla vielä jäljellä. Korostan ettei kyseessä ollut TODELLAKAAN mikään tilaus vaan netistä luvalla poimittu kuva jota sittemmin muokattiin ..

2. Muistaakseni -82 Novitan villavaate mallistossa oli ensimmäinen kuvani. En muista kuvaajaa mutta minä olin kuvassa oikein nätti

3. Kameralehden suurkilpailu -1972, 8:n palkinnon kattikuva.

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Olikohan vuos 95 ja Itä-Helsingin kansalaisopiston (tms.) näyttelyn juttu oli Alueuutisissa tms. lehdessä ja mun kuva julkaistiin siinä yhteydessä. Ööh, siinä oli laitapuolen täti kuvattuna kauppatorilla kaivamassa kalaa päivän päätteksi lokkien keskellä.

5. Turun Sanomissa julkaistiin viimekesänä kuva vanhasta tädistä joka pitää omaa vaatekauppaa ja tekee omaa vaatemallistoa. En muista oliko vielä samassa lehdessä muitakin omia kuvia.

6. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Itsellä ei ole kuvia missään julkaistu, mutta ihan mielenkiinnosta olisi mukava nähdä linkki kuvaan jos vain on mahdollista. :)

7. YpyCL9V

YpyCL9V Member

597
    2
    18
    Taisi olla Österbottningen nimisessä paikallislehdessä työnantajastani ottamia promokuvia lehtijuttua varten. Samoja kuvia saattaa olla muissakin lehdissä, mutta en ole niin seurannut.

8. Kameralehden suurkilpailu muistaakseni -93.
    En tainnut sijoittua kummemmin, mutta kuvan julkaisivat. Oli se hienoa ;)

9. oopa

oopa Member

142
    1
    16
    Juuri laskin ja listasin lehtiä, joissa on kuvia on julkaistu. Ensimmäistä en kyllä muista kirveelläkään. Luultavasti joku työnpuolesta nakitettu keikka. Parhaiten on jäänyt mieleen eräs promokuva, joka julkaistiin Me Naiset -lehdessä.

10. Anonymous

Anonymous Guest

Erään firman esitteessä pari vuotta sitten. Se oli sellainen makro vesikuplista.

11. juuze

juuze

58
    0
    0
    Paikallinen pikkulehti on julkaisuut enemmän ja vähemmän mun kuvia pari vuotta, mutta ensimmäinen "oikea" kuva oli viime talvena Kamera-lehdessä. Digisuurkisa 2004-voittokuva. :)

12. enmi

enmi

76
    0
    0
    Olisikohan Warkauden Lehdessä pari vuotta sitten. Enpä muista mikä kuva mahtoi olla kyseessä.

13. Mun yks kuva on ollu hesarissa noin kymmenen vuotta sitten, tv-sivulla. Potretti mun miehestä, jonka levyä soitettiin radiossa sinä päivänä. Muuten noita julkasuja ei ole kovasti kertynyt, muutama konserttijuliste ja ohjelmakirja.

14. Jossu

Jossu

566
    0
    0
    Jenkeissä vaihtarina ollessa yksi vesiputouskuva julkastiin The News-Herald lehdessä. Suomessa eka julkaistu kuva tais olla Metsästys ja Kalastus lehdessä.

15. No joo.. aika hiljaista. Jos ei oppilaskunnan lehteä ja erään seminaarin yhteydessä ollutta pientä valokuvanäyttelyä (yhdessä kaverin kanssa) lasketa, niin minä voin todennäköisesti sanoa "HEP!" vasta tuossa alkuvuodesta...

16. Mike

Mike

699
    0
    0
    Elisan nettisivuilla oli kuva jonkun kirjoituksen yhteydessä. Napattiin silloin jostain kuvien jakomestasta minne olin kuvia laittanut.

17. vn

vn

1 464
    0
    0
    Harava-lehdessä oli ensimmäinen oma julkaistu kuva minulta.
    (Invalidiliiton Harvinaiset-yksikön lehti). Myöhemmin ko yksikön joissain esitteissä ja julisteissa on ollut myös kuviani.

Vesku

18. Kuvasin Anna-Liisa Tilusta yhteen takkiesitteeseen, vuosi taisi olla 2003.