Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Omatekemistä videoista

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Juke.K, 9 Lokakuu 2011.

  1. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Enpä oikein tiennyt voiko tänne laittaa kuvattua videota esille kun kyse on valokuva foorumista. No rohkeesti laitan tän nyt kuitenkin.


    Kamerana on Canon 5DMkII  ja Elements Premier ohjelma editointi  työkaluna. Äänet olen tehnyt Casio uruilla, jotka androidin mediatallentimella tallensin ja siirsin tietokoneelle.

    Paljon on vielä opiskeltavaa että rupeaa tyydyttämään videot. Mahdollisuuksia on jos vaan haluaa. Saa kommentoida ja antaa vinkkejä ja video tyskentelyista keskustella.
     
  2. Vs: Omatekemistä videoista

    Oli toi paskaa parempi,ihan mukava kukkavideo en itsekään mikään videokuvauksen mestari ole mut näin amatöörinä kommentoin et huonompaakin on nähty ja mukava rauhottava toi tausta muziikki.
     
  3. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Omatekemistä videoista

    Kiitos kiitos. No ei oikein ollut mitään kuvattavaa joten tein noista kukista tän aika paskan jutun tein.  Äänet tein kolmella raidalla joten sellanen opiskeluvideotestihän tämä oli. Hiukan on seuraavaan videoon ääni suunitelmaa jo päässä tehty, nyt vaan tarttis siihen äänimaailmaan kehitellä jotakin kuvattavaa niin sais taas harjooteltua ja opiskeltua.

    (pitäisköhän alkaa ite näyttelemäänkin näissä?)

    Onkohan muuten video-väsääjäväiskeille suomessa omaa foorumia?
     
  4. Vs: Omatekemistä videoista

    Digivideo - Päävalikko
     
  5. Vs: Omatekemistä videoista

    Määkin jonkun verran myös videokuvaan mut valokuva silti on päälaji, videokuvaus on kivaa näpertelyä mut valokuvaajana ja kuvankäsittelijänä haluan aina kehittyä.

    Juke ihan hyvä pätkä se oli.
     
  6. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Omatekemistä videoista

    Tuli taas väsättyä yksi video.

     
  7. Jukka75

    Jukka75 Active Member

    3 168
    5
    38
    Vs: Omatekemistä videoista

    Hah, Hyvä Juke. Toi oli hyvin tehty ja vieläpä hauska, sai jopa nauramaan ääneen näin yömyöhään. Mukava oli saada stilli kuvalle liikkuva turpa ja ääni, sussahan asuu oiva pieni koomikko.

    Innolla odotan seuraavaa Römsö videota, olisit voinut laittaa perään vielä making of clipit. Ellei sitten mennyt kerralla purkkiin, hyvää settiä tosiaan :D

    Like it kuten Lontoossa sanotaan.
     
  8. RB

    RB Well-Known Member

    9 290
    1 206
    113
    Vs: Omatekemistä videoista

    Samoin!

    Lisää tämmöstä.
     
  9. Vs: Omatekemistä videoista

    Mä olen törkeästi, M Vuoren iloksi, varastanut musat levyiltä omiin väkerryksiini.

     
  10. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Omatekemistä videoista

    Kuinka niin varastanut?
     
  11. Vs: Omatekemistä videoista

    Eipä noita julkaista saa ilman lupaa. Tulipa muuten oikein etsittyä D.S:n emailia luvan kysyäkseni ;-)

    Tuossa toinen:
     
  12. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Omatekemistä videoista

    No tuolta voit tutkia asiaa. Etkä sä voi tietää kehenkä olen tuolla ollut yhteydessä joten on parempi olla hiljaa kun et tunne asiaa. Sä oletat vain.

    Freeplay Music | Welcome | The best music library on the planet!
     
  13. Vs: Omatekemistä videoista

    En tiedä mitä itse oletat, kun en puhu sinusta ollenkaan -vaan itsestäni ;-D
     
  14. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Omatekemistä videoista

    Okei...käsitin että puhuit kolmannessa persoonassa ja tarkoitit minua. Anteeksi.
     
  15. agostini

    agostini Active Member

    1 839
    0
    36
    Vs: Omatekemistä videoista

    Noh, maailmassa on kai isompiakin rikoksia, mutta jokatapauksessa perinteinen: "hyi hyi, tuhma poika" ja se oli siinä.
    Katselin videoitasi, ja tsiigaas tää vois olla avuksi täriseviin käsiin (kaikilla meillä ne tärisee)
     
  16. agostini

    agostini Active Member

    1 839
    0
    36
    Vs: Omatekemistä videoista

    Kiitos Juke! Itseironiaa ja mahtavaa ohjausta, oikeasti hienoa settiä. Mukavia kuvaushetkiä sulle ja lisääkin näitä katsoisi, tulee hyvälle tuulelle ,)
     
  17. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Omatekemistä videoista

    Maanatai ei mittään.

     
  18. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Omatekemistä videoista

    Römsö tuotantokauden päätös.

     
  19. Pii

    Pii

    4 011
    0
    0
    Vs: Omatekemistä videoista

    nämä olla hauska oikke mielluttava.

    sulla on kyllä hyvä itseohjaus ja kässäri toimii, leikkaus ihan niiku römsössä. - tosin pää vois olla rajauksessa mukana ... mut mitä välii...

    ja arvelinkin että tän musiikin on paras olla ilmaista...
     
  20. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Omatekemistä videoista

    Heh, Pii hokas ton pääasian. Römsön pääasia on se ettei pää ole kaikilta osin mukana. Se on ihan tarkoituksellista rajaamista. Mulla päässä ole mitään katottavaakaan....pelkkää kus....ja silleen.