Vs: Keskipäivän aurinko Näistä laajoista pinholenäkymistä ylöspäin ei kyllä voi olla pitämättä. Mulle kolisee ja kovaa - olispa aikaa rakentaa oma tuommoinen
Vs: Keskipäivän aurinko kiitos Kalak,tein itse vanhasta 13 x18 vedostuspaperilaatikosta,johon tuo 13x18 nega käy kun isä äitin selkään.Kaljatölkistä pala alumiinipeltiä ja 0,3 millin reikä.Parilla teipillä kiinni.Aikaahan näihin hommiin ei hirveästi mene.Tietenkin jos haluaa katuuskottavan kirsikkapuusta niin asiat muuttuu.Hauskaahan tuo pinholeilu on ja keveitä kannella palkin jälkeen t kimo
Vs: Keskipäivän aurinko Juuh, mä oon joskus stidiaskista rakennellu 35mm filkalle, mutta näissä isommissa on jälki .. öö .. aika hurjasti paljon kivempaa. Kotikoneella jo odottaakin .pdf, missä vähän ohjeita puisen neulanreikäkameran rakentamiseen. Ehkä mä tästä vielä Se on kyllä keskarille, mutta eipä mulla oo välineitä sen isomman fomaatin kehittämiseenkään.. Mutta jotta ei ihan offtopikiksi mee, niin kuva on yhä hieno, joskaan ei kuitenkaan ihan yhtä hieno kuin se jokin aika sitten postaamasi "vedenalaiskuva".
Vs: Keskipäivän aurinko Se on kyllä keskarille, mutta eipä mulla oo välineitä sen isomman fomaatin kehittämiseenkään.. [/quote] Siihen nyt ei juuri välineitä tarvitse,pimeä huone ja allas.Tarkoitit kai skannausta tai vedostusta pimiössä t kimo
Vs: Keskipäivän aurinko jaa-a Ja mä kirjoittelin vähän sekavasti. Taas. Eli just nii - ei mahdu skanneriin keskaria isommat eikä oo pimiövärkkejä...
Vs: Keskipäivän aurinko osta valokuvapaperia (pimiö)ja tee pinnakkaisia,et tarvitse suurennuskonetta ja sitten skannaat sen pinnakkaisen paperikuvana.Onnistuu sun skannerilla varmasti.
Vs: Keskipäivän aurinko ompas mukavan mutkaton kuva, kauniit reuna-alueet ja varsinkin kuvan voimakas alaosa tummine sävyineen. Hetken kuluttua... olisiko kuvan keskiö hieman liian kirkas. peitin sen kädelläni ja hienot mustat sävyt ja puusto oksistoineen voimistuivat. no Ehkä voimakas 'aurinkokeskeissommittelu' väsyttää ajanoloon, tai sitten ei ?? heikentäisin hitusen sen mahtia. tulisko magiaa tilalle? terv Manual
Vs: Keskipäivän aurinko Voipi sen valokuvapaperille valotetun skannata suoraankin ja sitten värit kääntää.