Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Omat kuvat esille julkisesti?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana MarkoMcela2, 12 Kesäkuu 2019.

1. MarkoMcela2

MarkoMcela2 Member

55
    14
    8
    Terve arvon laukkulaiset.
    Harrastan aika paljon valokuvausta ja haluan kuviani esille muuallekin kuin tänne laukulle tai faceen,eli mikä olisi sopiva paikka julkaista omia otoksiaan?
    Pitäisi olla joko ilmainen tai sitten huokea hinnaltaan. natsitaiteilijapieni.jpg

2. keegan

keegan Well-Known Member

6 391
    90
    48
    Flickr.

3. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

17 341
    336
    83
    Ei se oman sivun värkkääminenkään niin mahdotonta ole, Wordpress tms. alusta tekee sen melko helpoksi. Blogiinkin saa kuvat aika kivasti esille, joskaan ei niin suurina.

MarkoMcela2 tykkää tästä.
  4. niffe

niffe Well-Known Member

11 847
    151
    63
    Flickeriin vaan.

5. MarkoMcela2

MarkoMcela2 Member

55
    14
    8
    Molemmat esille tulleet vaihtoehdot ovat varmasti hyviä. Kuvaan paljonkin välillä mutta jos kuvaan vaikka 100 kuvaa matkalla tai vaikka kaupungilla niin olen tyytyväinen jos 20 niistä on hyviä ja 2-5 sellasia jotka tahtoisin tulostaa ja laittaa seinälle. Taidan olla aika itsekriittinen mutta se kai on hyvä tässä maailmassa jossa kuvia räpsitään paljon.

6. niffe

niffe Well-Known Member

11 847
    151
    63
    Ei ne Flickerissä syyllistä ketään, vaikka laittais 1 tai 10 kerrallaan :D

7. MarkoMcela2

MarkoMcela2 Member

55
    14
    8
    Jep jep. Tahdon toki kehittyä kuvaajana enkä olla sunnuntai kuvaaja mikä toki en olekaan.

8. MarkoMcela2

MarkoMcela2 Member

55
    14
    8
    Jep tuota voisi harkita koska valokuvaamisen lisäksi myös joskus olen piirrellyt ja olen pohtinut piirustus harrastuksen uudelleen virittämistä. Wordpress voisi olla hyvä koti valokuville ja piirustuksille ja kaikelle muullekin.

9. VLphoto

VLphoto Active Member

229
    152
    43
    Kun sivua miettii niin kannattaa miettiä mitä haluaa sivulta jonne ne laittaa esille. Onko se portfolio vai haluaako kuvista palautetta vai ihan huvin vuoksi, jne...