Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Herra johtaja ite

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Teemu Laine, 10 Joulukuu 2005.

1. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Juho Savo
    Maakuntajohtaja
    Varsinais-Suomen Liitto

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Aika tympääntyny työhönsäkö? Ilme on ainakin melkoisen kyllästynyt. Kertooko kuva siis jostain??

3. Kuvassa voisi olla enemmän särmää,nyt turhan sävytön ja softi.

4. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Hmmm... Joo toi sävytön voi pitää paikkansa kun käsittelin tän läppärin näytön kanssa. Softista en tiedä, liiankin skarppi ainakin ton kanssa...

5. Maakunta näyttäisi olevan pulassa, rahastahan se on kuitenkin kiinni... Ei vaan, en mä kyllä ainakaan tarkkuutta tähän lisää kaipaa. Tää on sellaista lehtikuva-ainesta kun pomo näyttäisi tuijottavan haastattelijaa ja kuvaaja on jäänyt ilman katsekontaktia.

6. Joskus nuorena sitä ajatteli, että kaikki on mahdollista mutta
    sitten maan vetovoima osoittauti ylipääsemättömäksi.

7. Laitteisiinsijoitetunerojenjaehkähaastattelunaikaansaamakuvanjataidonkulminaatiopiste.
    :-WBlloll:-

8. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Litra spermaa ja kaksi kaljaa. Välimerkit suotavia piste.

9. Kovin vetää vakavaksi miehen..

En tiedä haittaako tälläisessä pieni softius mitään. Silmät ovat kuitenkin melko skarpit. Mulla ainakin kiinnittyy huomio tässä kuvassa sinne katseeseen..

Kuten joku sanoikin niin on hyvin lehtikuvamainen.. Sävyt on mun mielestä tälläiseen ihan passelit.
    Vesittyy koko kuvan dokumentaarisuus jos tähän alkaa jyrkillä sävyillä kikkailemaan jne..

Eihän tämä kuvana sytytä maailmaa tuleen, mutta täyttää hyvin ne vaatimukset mitä mä tälläiselle kuvalle asettaisin..