Vs: Valoa Ai hitsi että on hieno! Mihin aikaan päivästä kuvattu? Ilmeisesti hiukan päivänvaloakin jäljellä? Tai siis - toi lens flare meni eka katsomalla täydestä duunin toimistonäytöllä
Vs: Valoa Tämä napsastu päivän painuessa mailleeen. Hitto, kun majakassa ei ollut vielä valoja päällä, niin laitoin sitten itse. On hiukan nopsasti ja kökösti duunattu, mutta olkoon sitten semmonen raakaversio kuvasta, jollaisen olisin mielelläni ottanut.
Vs: Valoa Paranee, kun pyyhit pois sen flaren tuosta alaosasta, maaston päältä. Ja samalla tuon punaisen renkaan, sekin on niin tyypillinen lens flare - suotimen tuotos.
Vs: Valoa Mä olen luomumies enkä tykkää kovin duunatun näköisistä kuvista tai naisista. Panen mieluummin paljaalla.
Vs: Valoa Schneider tekee nykysin monet linssinsä XL versiona ja sehän on "pitkän päälle parempi" niinku muinoin skordari mainoksesakin luki.
Vs: Valoa Nih.... ja Tampaxin mainoksessa "Vedä narusta, nauti kesästä" - vai oliks se kummiskin jonkun perämoottorin... - aika kivasti päästiin aiheesta asiaan...
Vs: Valoa Annetaan lisävalon vilkkua majakassa ja otetaan ensi kerralla sitten yhrellä valotuksella kunnon kuva, kunhan tästä viitsisi rannalle taas lähteä.
Vs: Valoa [<SIZE size="1"]quote author=jaguar link=topic=44032.msg335764#msg335764 date=1272970862] Mä olen luomumies enkä tykkää kovin duunatun näköisistä kuvista tai naisista. Panen mieluummin paljaalla. [/quote]</SIZE> ja aina vain kotona!