Äärimmäisen koominen kuva, johtuen digipokkarikuvausasennosta, vaikka digipokkaria ei olekaan kädessä
Ei mun mielestä tässä mitään vikaa ole rajauksen kanssa. Oikein mukavasti näkyy tuon kuulan raja Ihan kiva kuva.
Harjoitus tekee mestarin. Tämä on vissiin sitä kuvauksen kuivaharjoittelua mallin osalta... Tai ehkä tämä ei olekaan harjoittelua vaan tilanne "hitsi, nyt kun olis kamera niin saisin elämäni foton". Mallin huvittunut ilme ei kyllä viittaa siihen että edessä olisi mitään merkittävää käynnissä. Kuula on valaistu hyvinkin piirtävästi.
Mä olen ihan pihalla tästä Holga villityksestä. Jostain kaappien kätköistä pitäisi kyllä löytyä LOMO, mutta sillä ei taida näihin piireihin päästä. Onhan tän kuvan pakko olla hyvä kun kuvatekstissä mainittiin tuo Holga. Oikeesti aika hauska kuva, muikea ilme kuvaajalla vaikka aika ruma äijä onkin..
Joskus asiat kääntyvät liian intoilun ansiosta itseään vastaan ja luovasta taidekamerasta tulee infantiili talismaani. Kuvassa henkilö tekee suullaan suljinääniä, kun ei ole vielä edes lelukameraa. Seuraava kasvuaskel onkin sitten saada symbolisilta vanhemmilta (isommat lelukamera-gurut) se muovinen saksalainen lelukamera, jolla pääsee oikeasti leikkimään kuvaamista. Silloinkin on tärkeintä leikki ja se itseisarvoinen talismaani.
Lapset on terveita kun ne leikkii. ("Oikeassa" elamassa kuvan herra ilmeisesti oli ohittanut infantiilin vaiheensa ainakin kameroiden koon ja laadun suhteen koska kyseessa on elokuvan filmaus ja kuvakulmien etsinta. Sen "hiusvalon" sain lainaksi valaistusporukalta.)