Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

omakuva

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 19 Kesäkuu 2005.

    pengoin kuva-arkistoja, ja löyty yli vuoden takaa tällanen omakuvatus.. on ollu vissiin tylsä päivä tms..

    [​IMG]

    omaa silmää häirii vähän toi korvis.. mutta äkkiäkös sen edais pois..
     
  1. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Anna korviksen olla, ei se ole mitään pahaa tehnyt :)
     
  2. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Mua häiritsee enemmän toi nenäsilmä. :) Tai siis toisesta silmästä näkyy vain joku outo vaalea laikku, kun sen päälle on sattunutkin nenä. Armollisesti silti sieraimia ei tarvitse katsoa lähempää, heh.

    Hiukset on kuvassa hienosti, hyvä. Ihoakaan ei ole jälkikäsitelty piloille.

    Paita on ehkä vähän outo. Näyttää siltä, kuin leikkautuisit poikki - vähän niinkuin olisit sellainen kreikkalaistyylinen patsas, missä näkyy on vain vähän rintaa, kaula ja pää.
     
  3. mä vähän arvoin ton rajauksen kanssa.. croppasin tuosta nimittäin olkaimen pois. yritin cropata koko toppia, mutta sitten meni liian ahtaaksi..
     
  4. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Sommitelma ihan ok...asentokin on hyvä. Ja anna sen korviksen siellä olla.
     
  5. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Anna korviksen olla. Ei se ketään siellä haittaa.

    Entä jos rajaisit niin että olkain näkyy, ja samalla antaisit lisää tilaa vasemmalle, niin että säilyisit samassa kohdassa mutta paita ei ehkä olisi niin outo?
     
  6. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Hitsi, vasemmalle ei saa enempää tilaa siis. :/

    No, siihen loppuivat mun rakentavat ideat.

    Nätti malli. :D

    EDIT: Oli vielä jotain: Lisää hiuksia. Hiukset on kivoi.
     
  7. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Lähdin kovalla itseluottamuksella muokkaamaan kuvaa ja lopputuloksena tuli irc-galleria kamaa.
    Tästä voidaan päätellä:

    A) kuvan ottajan versio toimii
    B) oma kuvankäsittelyni on heikohkoa
    C) katselen salaa liikaa irc-galleria kuvia

    =D


    Mitä enemmän kuvaa hieroin (ei kaksimielisiä ajatuksia tästä) niin sitä enemmän tuosta alkuperäisestä aloin pitämään.
     
  8. mikko :D

    eipä tuolle ole photarissa paljoakaan tehty.. pari häiritsevää näppylää sai vähän stamppia, levelsejä on pikkusen säädetty, rajattu vähän, ja on se aavistuksen usm:ia saanut osakseen.
     
  9. Mielenkiintoinen ja erilainen kuvakulma. Se on aina mukavaa. Valo käy hyvin hiuksiin yläosassa, tuoden koko sävykirjon esiin. Keski-ikäisenä äijänä olen tietysti kade tuosta mallista, joka sinulla on omakuviin käytettävissä :)
     
  10. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Vitan toiveesta pistän irc-galleria version näkyviin:

    [​IMG]
     
  11. horisontti vinossa.. eiku.. hmm
     
  12. Vaikka en muuten olekaan sitä mieltä, että lakeja pitäisi sokeasti kunnioittaa, niin painovoimalakia minusta pitää. Siksi hiukset eivät saa mennä vaakasuunnassa.

    Ja väreissä aina parempi, ellei väriharmoniassa ole mitään erityisen kamalaa.