Vs: Omakuva vuodelta 1974 Mulle nämä MV kuvat on täysin uusi maailma, eli en nyt lähtisi muuttamaan ensin värimaailmaan ja sítten takaisin MV maailmaan, voisko ohjeita saada ihan vaan MV kuvien säätön?
Vs: Omakuva vuodelta 1974 No Elements ei ole ihan täydellinen kuvankäsittely softa joten ohjelmaa pitää hiukan käskyttää että saa curveseja edes jonkun verran käännettyä. Muitakin konsteja tuohon on mutta turha niistä on mitään sanoa jos ei edes ole halua kokeilla. Sehän voi vaikka onnistua.
Vs: Omakuva vuodelta 1974 Mistä tuollaisen johtopäätöksen vedit, totta kai haluan kokeilla, mutta mieluiten sellaisella työkalulla jonka toimintatavan jotenkin ymmärrän, muuten menee ihan tuuriduuniksi, eikä siitä opi mitään kuin korkeintaa ulkoa säädöt tietämättä miksi mikin vaikuttaa ja mihin. Olen aina oppinut helposti kunhan ensin tiedän toiminnan perusteet, syyt ja seuraukset. pelkkä toimintojen kopiointi ei saa minua niitä muistamaan kuin sen hetken kun sitä teen, seuraavalla kerralla sama opettelu uudestaan. Älkää sitten ruvetko saivartelemaan, ettei ohjelman sisäisiä toimintoja voi oppia, silloinhan pitäisi osata ohjelmoida, sitä nimittäin en tarkoita, vaan pelkästään sen miten nuo toiminnot vaikuttavat kuvaan ja sen sisältöön. Toisaalta voisin myös sanoa, ettei minua tarvitse väkisin neuvoa, jos ei halua, niin on turha kirjoitella edes ettei halua ;D
Vs: Omakuva vuodelta 1974 Lue se mitä kirjoitit niin luulis näkevän miksi oletin ettet halua kokeilla, vastasin siten kun vastasin. No oletko kokeillut tuolla konstin mitä sanoin, kääntää niitä curvesseja? Eikä kuvaa tarvii enään takasin mustavalkokuvaksi muuttaa. Ei siihen värejä tule. Tuolla konstin saadaan vain vajavaista ohjelmaa käytettyä säätöön. Ja yksi toinen konsti näihin sun kuviisi voisi olla harmaakalvon poisto kun näyttää että noissa sellnen olis.
Vs: Omakuva vuodelta 1974 Avaa kuva Elemtsillä ja sitten... Enhance > Unsharp Mask ....laita Amount 20% kohdalle ja Radius 200 pix kohdalle ja Threshold 0 levelsin kohdalle niin pitäis näkyä. Tää oli sellanen perussäätö. Amounttia siirtämällä näät lisää.